۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۳۲۴۸۹۸

پیام تسلیت آیت الله سیستانی در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیستانی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد را به حوزه علمیه و بیت آن مرحوم تسلیت گفت و از زحمات وی در تربیت علمی و اخلاقی طلاب یاد کرد.
پیام تسلیت آیت الله سیستانی در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دست خطی از آیت الله سیستانی از سوی پایگاه اینترنتی حجره فقاهت منتشره شده که وی در پیامی ضمن ابراز تاسف و بیان تسلیت به بیت آن مرحوم و حوزه های علمیه، زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی نژاد را در تربیت طلاب علمی و اخلاقی قابل تقدیر دانسته است.

 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم عامل جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای حاج سید محمد موسوی نژاد ( طاب ثراه ) را به حضرت بقیة الله اعظم "ارواحنا فداه" و به آقایان علما و طلاب حوزه علمیه مشهد مقدس و به عموم مردم شریف این شهر به ویژه فرزندان مکرم و دیگر افراد خاندان محترم ایشان تسلیت عرض میکنم.

 

زحمات بی شائبه آن بزرگوار در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت "علیهم السلام" و تربیت علمی و اخلاقی طلاب همواره به یادماندنی است و جای تقدیر فراوان دارد.

 

از درگاه حضرت احدیت "جلت آلاءه" برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم./933/101/ب1

 

و لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم

5 رجب 1437

سید علی حسینی سیستانی

ارسال نظرات