۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۳۲۶۰۱۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبیین اندیشه های امام راحل، انقلاب را مصونیت می بخشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده گفت: 15 خرداد اساس انقلاب و حرکت های انقلابی است و ریشه در نهضت عاشورا دارد، 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.
حجت الاسلام تقي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در نشست مراسم بزرگداشت 14 و 15، خرداد امام خمینی (ره) را نمای استکبار ستیزی در جهان امروز عنوان کرد و اظهار داشت: امام راحل کشور را از یوغ استکبار نجات داد.


وی با بیان این‌که امام خمینی (ره) کشور را از ذلت به عزت رساند، ابراز داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی ملت ایران را از یوغ استعمار نجات داد و کشور ایران را به اوج عزت و اقتدار رساند و اجازه نداد امت مسلمان زیر سلطه کفار باشد.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره بر جدی گرفتن راه و فکر امام راحل، بر تبیین ابعاد اندیشه ایشان تأکید کرد و افزود: دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) مانند؛ حمایت از مستضعفان، مبارزه با استکبار، حمایت از و مظلومان منطقه و فلسطین، تفکیک اسلام ناب از اسلام آمریکایی باید تبیین گردد.


وی تبیین دیدگاه ها امام راحل را مانع آسیب پذیری جامعه عنوان و تصریح کرد: تبین ابعاد مختلف اندیشه امام راحل می تواند در تداوم و عمق اندیشه انقلابی در ایران اسلامی تأثیر گذار باشد و انقلاب اسلامی را از آسیب های بسیاری مصون نگاه دارد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالگرد قیام خونین 15 خرداد، ابراز داشت: 15 خرداد اساس انقلاب و حرکت های انقلابی است و ریشه در نهضت عاشورا دارد، 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.


وی در خصوص کمیته های ستاد گرامیداشت دو مناسبت 14 و 15 خرداد، گفت: 14 کمیته تشکیل شده که انتظار می رود برنامه های کیفی و ابتکاری مناسبی را مهیا کنند تا بتوان این دو رویداد مهم و ارزشمند را به صورت شایسته به مردم انتقال داد.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که مراسماتی چون 14 و 15 خرداد فرصتی مناسب برای تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بهره مندی از این فرصت می تواند در برابر تهاجم فرهنگی علیه انقلاب مؤثر باشد./854/202/ب3

ارسال نظرات