۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۲۳۷۱۷
سخنگوی وزارت کشور:

دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی بر امنیت کامل انتخابات اشراف دارند

سخنگوی وزرات کشور گفت: بر اساس گزارش معاون امنیتی وزارت کشور همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی بر امنیت کامل انتخابات اشراف دارند.
امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران، ‌گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 17 میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

وی افزود: ستاد انتخابات کشور حدود 19 میلیون تعرفه به چاپ رسانیده که رنگ تعرفه‌ها در هر 21 استان متفاوت و متمایز است تا تخلف به صفر برسد، ضمن اینکه از تعرفه‌های دوره پیش برای این دوره استفاده نمی‌توان استفاده کرد.

 

سخنگوی وزارت کشور در ادامه اظهار داشت: در تمام شعب انتخابی اخذ رای نمایندگانی از سوی فرماندار، کاندیدها، شورای نگهبان و هیات نظارت حضور داشته و نسبت به حسن اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

 

امیری در پایان با اشاره به مسائل امنیتی ستاد انتخابات کشور، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش معاون امنیتی وزارت کشور آقای ذوالفقاری در هیچ جای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد و همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی بر امنیت کامل انتخابات اشراف دارند./807/202/ب2

ارسال نظرات