۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۲۴۸۲۹
کارشناس مسائل سیاسی:

حرکت های بازدارنده ما سبب ترس دشمنان می شود

معلمی با اشاره به این که حرکت های بازدارنده در برابر دشمن سبب نمایش اقتدار ما و ترس آن ها می شود، گفت: اگر این حرکت ها نباشد ممکن است دشمنان مشکلات بیشتری را برای ما ایجاد کنند.
محمود معلمی

محمود معلمی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با آزمایش موشکی ایران و حساسیت هایی که به خاطر شعار مرگ بر اسرائیل ایجاد شده است، گفت: سپاه پاسداران برای این که لطمه ای به برجام وارد نشود، حدود یک سال آزمایش های موشکی خود را مخفی انجام داد تا دشمن بهره برداری نکند و آزمایش موشکی را بهانه ای برای عمل نکردن به برجام قرار دهند.

 

وی ادامه داد: بعد از یک سال وقتی خشونت ها و گردن کشی ها و تهدیدهای دشمن را مشاهده کردیم لازم بود گوشه ای از اقتدار خودمان را به رخ دشمنان بدخواه بکشیم، مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن را بشناسید و ترجمه شده های دشمن در داخل را نیز بشناسید.

 

کارشناس مسائل سیاسی، افزود: متاسفانه عده ای در داخل با دشمنان هم صدا می شوند و به آزمایش های موشکی ایراد و انتقاد وارد می کنند و حرف های دشمن را در داخل ترجمه می کنند، اسرائیل یک کشور نا مشروع و غاصب است، طبیعی است که شعاری که ما علیه اسرائیل می دهیم پاسخی به این رژیم غاصب و ستمگر است.

 

معلمی، اظهار داشت: حرکت سپاه پاسداران بسیار هوشمندانه بود و ما نام این حرکت را حرکت بازدارنده می گذاریم، قطعا ما باید حرکت های بازدارنده در برابر دشمن داشته باشیم تا قدرت ما را ببینند و بترسند، حضرت امام(ره) فرمودند: تهاجم کنید تا به شما تهاجم نکنند.

 

وی بیان داشت: منظور از تهاجم جنگیدن نیست بلکه به این معنا است که اگر شما تندخویی نکنید آن ها با شما تند خویی می کنند کما این که در حال حاضر می بینیم که آن ها با ما تندخویی می کنند، در گذشته که انفعال سیاست خارجی ما کمتر بود چنین تهدیدهایی از عربستان و کشور کوچکی مانند جیبوتی نمی شنیدیم.

 

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: متاسفانه کار به جایی رسیده که چنین حرکت هایی در برابر جمهوری اسلامی قدرتمند انجام می شود، از این رو لازم است که سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ما بخشی از اقتدار خودشان را به رخ دشمن بکشند.

 

معلمی ابراز داشت: اگر این حرکت ها نباشد ممکن است دشمنان مشکلات بیشتری را برای ما ایجاد کنند، مشکلی که آن ها با ما دارند و برای عمل نکردن به برجام بهانه می کنند شعار مرگ بر اسرائیل نیست بلکه با اقتدار ما و قدرت و توان موشکی و دفاعی ما مشکل دارند و از این مسأله می هراسند./302/869/ب1

ارسال نظرات