۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۲۵۶۷۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد؛

ضرورت انس دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی و قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر ضرورت انس دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی و قرآنی تأکید کرد.
1

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، خسرو ساکی ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف 3000 هزار دانش‌آموز دختر در استان البرز اظهار داشت: باید از دوران کودکی فرزندان خود را با آموزه‌های قرآنی و دینی آشنا کرده و آنان را با این دو مهم مأنوس کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف برای دختران 9 سال سبب می‌شود که آنان نسبت به وظایف دینی خود بیشتر احساس وظیفه کنند و خود را در قبال انجام فرایض دینی مسؤول بدانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه هر چه بیشتر بتوانیم فرزندان خود را به سمت آموزه‌های دینی و قرآنی نزدیک کنیم آنان را از آسیب‌های اجتماعی دور کرده‌ایم افزود: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی بسیار زیاد لذا لازم است تا با انس دادن نوجوانان به آموزه‌های قرآنی آنان را از آسیب‌های اجتماعی دور کرده و به سمت تعالی بیشتر سوق دهیم.

ساکی با بیان اینکه امروز جشن 3000 دانش‌آموز دختر که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند، برگزار شد و این تعداد از دانش‌آموزان با نقش نماز و فرایض دینی به خوبی آشنا شده‌اند و امیدواریم به درستی آن را در زندگی خود جاری و ساری کنند.

وی گفت: برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان گامی مهم در جهت سوق دادن آنها به سمت انجام فرایض دینی است،‌ لذا دانش‌آموزان نیز می‌توانند با استفاده از این مهم خود را به خداوند نزدیک‌تر کرده و در انجام این فرایض کوشاتر باشند.922/101/ب3

ارسال نظرات