۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۲۶۱۵۸
نماینده ولی فقیه درلرستان:

جانبازان مروجان ارزش های اسلامی در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان جانبازان را الگوی مقاومت و ایستادگی و اسوه شجاعت خواند و گفت: جانبازان مروجان ارزش های اسلامی در جامعه هستند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان استان که در گلزار شهدای استان برگزار شد، گفت: جانبازان اسطوره شجاعت و الگوی مقاومت و ایستادگی هستند.

 

وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، بیان داشت: این روز بهترین فرصت برای تجلیل و بزرگداشت رشادت جانبازان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که حضرت ابوالفضل عباس(ع) الگوی شجاعت، شهامت و مردانگی است، خاطرنشان کرد: ایشان بهترین الگو برای جانبازان است.

 

وی در ادامه با بیان این که جانبازان ستون های خیمه ولایت هستند، اظهار داشت: حضور جانبازان در صحنه های انقلاب نشانه وفاداری، عشق و معرفت به انقلاب، نظام و رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان جانبازان را استوانه مقاومت خواند و گفت: روحیه جهادی جانبازان پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان این که جانبازان پیام رسان شهدا هستند، خاطرنشان کرد: جانبازان از امتحان الهی جهاد در راه خدا پیروز و سربلند بیرون آمده و روحیه جهادی آنان بهترین سلاح در برابر دشمنان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی جانبازان را مروجان ارزش های اسلامی در جامعه بیان کرد و اظهار داشت: این قشر باید مفهوم وفاداری و انقلابی بودن را در جامعه تبلیغ و ترویج دهند.

 

وی در ادامه استقامت، مقاومت و ایستادگی جانبازان و خانواده آنان را ستودنی عنوان کرد و افزود: تبیین و ترویج روحیه استقامت و مقاومت در جامعه امروز ضروری است.

 

گفتنی است، در پایان از جمعی از جانبازان استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان تجلیل به عمل آمد./9459/202/ب2

ارسال نظرات