۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۲۶۶۶۱

برگزاری بیش از ۱۲۰ ویژه‌ برنامه دهه مهدویت در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 120 ویژه‌برنامه میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، با همکاری نهادهای مختلف طی ایام دهه مهدویت در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
شهرکی

موسی شهرکی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: نیمه شعبان از جمله اعیاد بزرگ مذهبی است که سالروز میلاد منجی عالم بشریت است و شایسته می‌باشد که مراسم بزرگداشت این ایام، پرمحتوا برگزار شود.

 

وی اظهار کرد: برگزاری دوره امام‌شناسی و همچنین جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مسأله انتظار و مهدویت در شهرستان کنارک، از جمله برنامه‌هایی است که برای ارتقای سطح دانش مهدوی جامعه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: برپایی گفتمان‌های دینی متعدد با محوریت مهدویت و با حضور اساتید حوزه‌ علمیه قم در سطح مساجد شهرستان زاهدان، دیدار مهدی‌یاوران با ائمه جمعه شهرستان‌ها و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های دهه مهدویت است.

 

مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان بیان کرد: همچنین جشن‌هایی همزمان با سالروز ولادت این امام بزرگوار در سطح استان برگزار می‌شود که در آن به هم‌نامان حضرت مهدی(عج) هدایا و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از 100 هزار نفر از اقشار مختلف در کلاس‌های مهدی یاوران در سیستان و بلوچستان شرکت کردند که از این لحاظ رتبه نخست را در بین استان‌های کشور بدست آورده ‌ایم.

 

شهرکی در پایان افزود: اگر فرهنگ مهدوی و انتظار به‌خوبی برای جامعه تبیین شود، مسیر حرکت افراد در جامعه تغییر می‌کند و راهی در پیش می‌گیرند که در نهایت به سعادت منجر می‌شود./833/302/ب1

ارسال نظرات