۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۲۶۸۵۱
صالحی:

حضور مردم در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پرشورتر از گذشته بود

رییس نمایشگاه کتاب گفت: امروز که در روز پایانی نمایشگاه هستیم خوشحالیم زیرا ناشران حضور پیدا کردند و مردم نیز نسبت به گذشته پر شورتر حضور داشته‌اند و این اتفاق به برکت همراهی و همدلی‌ها بوده است.
صالحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید عباس صالحی رییس نمایشگاه کتاب  بعداظهر امروز در اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به اینکه جا‌به‌جایی نمایشگاه کتاب از مصلی به شهر آفتاب سه دغدغه را به همراه داشت اظهار داشت: ابتدا این سوال مطرح بود که آیا این مکان آماده می‌شود، ناشران همراهی می‌کنند و اینکه مردم با نمایشگاه کتاب قهر می‌کنند یا نه، این سوالات در قبل از برگزاری نمایشگاه از دغدغه‌های اصلی ما در برگزاری نمایشگاه بوده است.

 

وی ادامه داد: امروز که در روز پایانی نمایشگاه هستیم خوشحالیم زیرا ناشران حضور پیدا کردند و مردم نیز نسبت به گذشته پر شورتر حضور داشته‌اند، این اتفاق به برکت همراهی و همدلی‌ها بوده است و باید از قالیباف و همکاران وی که تلاش زیادی کرده‌اند قدردانی کنیم.

 

صالحی با اشاره به قدردانی از ناشران و تشکل‌های نشر بابت حضورشان در نمایشگاه کتاب خاطر نشان کرد: از دکتر جنتی ممنونیم بابت حمایت همه جانبه‌شان و همچنین خاک قدم مردم را می‌بوسیم زیرا هرجا که فرهنگ و اندیشه است مردم همراهی می‌کنند.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در زمان دولت تدبیر و امید شرایط بهتری برای ما فراهم شد و این موضوع را می‌توان در میان غرفه‌‌داران خارجی به وضوح دید.

 

وی در پایان گفت: امسال سرای اهل قلم، تالار گفتگو، کتابنما و بخش بین الملل در حوزه اطلاع رسانی کتاب‌ها و انجام مباحث مفید در پیرو اهداف کتاب با حضور نویسنده و بازدید کنندگان برپا شد است./202/816/ب1

ارسال نظرات