۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۲۴۱
مدیر رادیو قرآن:

پیوند رسانه و قرآن اثرات مثبتی بر جامعه می‌گذارد

مدیر رادیو قرآن گفت: وقتی کارکرد آموزشی رسانه با قرآن پیوند می‌خورد تأثیرات شایسته‌ای برای جامعه در برخواهد داشت.
محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین محمد زاده مدیر رادیو قرآن شامگاه دوشنبه در دومین نشست تخصصی قرآن و رسانه که در حاشیه سی و سومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران برگزار شد، گفت: رسانه‌های ما در زمینه آموزش‌های قرآنی موفق بودند.

 

وی افزود: امروز بنیه آموزشی فاصله‌داری با سطح آموزشی مطلوب داریم اما رسانه های کشورمان توانسته اثرات مثبتی در آموزش‌های قرآنی داشته باشند، چرا که وقتی کارکرد آموزشی رسانه با قرآن پیوند می‌خورد تأثیرات شایسته‌ای برای جامعه در برخواهد داشت.

 

مدیر رادیو قرآن عنوان کرد: رسانه‌های قرآنی ما نظیر رادیو و شبکه قرآن در حوزه اطلاع‌رسانی نقش بسزایی داشتند، اگر چه استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیز سبب ارتباط بیشتر مدیران قرآنی با آحاد مردم شده است تا درخواست‌های آنها بهتر اجرایی شود.

 

محمد زاده با اشاره به تفاوت کیفیت برگزاری مسابقات قرائت در ایران با سایر کشورها، بیان داشت: عیار تلاوت در کشور ما با سایر کشورها در سطح بالایی است بنابراین مسابقات قرائت کشور ما در کل دنیا بی‌نظیر است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در کمیته تحقیقات قرآنی صفحاتی نو برای ارائه قالب‌های جدید در مسابقات قرآنی را پیگیری کردیم که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد./202/807/ب1

ارسال نظرات