۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۷۲۴۸
رئيس شوراي شهركاشان:

اطلاع رساني يك كار هنرمندانه است

رئيس شوراي شهركاشان با اشاره به اين فرمايش رهبرمعظم انقلاب كه اطلاع رساني يك كار هنرمندانه است، گفت: روابط عمومي يک کار عاشقانه و کار دل است و امري دوسويه محسوب مي شود، از اين رو نبايد از اين واحد فقط انتظار تبليغ داشت.
حسين حيدريان مراسم تجليل از روابط عمومي هاي شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حسين حيدريان دوشنبه شب در مراسم تجليل از روابط عمومي هاي شهرستان کاشان در سالن همايش هاي شهرداري قمصركاشان گفت: رهبر معظم انقلاب مي فرمايد اطلاع رساني يک کار هنرمندانه است.

 

وي افزود: روابط عمومي يک کار عاشقانه، کار دل است و امري دوسويه محسوب مي شود، از اين رو نبايد از اين واحد فقط انتظار تبليغ داشت.

 

حيدريان با اشاره به اين که روابط عمومي وظيفه دريافت بازخوردها و انتقال آن به مسؤولان را دارد، گفت: روابط عمومي متعلق به مديريت و اهداف سازماني است نه اينكه متعلق به مدير و اهداف مديريت باشد.

 

رييس شوراي اسلامي شهر کاشان با بيان اين که امروز کاشان نياز به همدلي و هم افزيي دارد، گفت: مديران براي توسعه شهرستان کاشان بايد اهتمام ويژه اي داشته باشند و روابط عمومي ها مي تواند با ايفاي نقش دوسويه به اين مهم کمک کند.

 

حميد رضا مؤمنيان فرماندار كاشان نيز با بيان اين که روابط عمومي را نمي توان تعريف کرد، گفت: يکي از وظايف روابط عمومي ها ايجاد تعادل بين انتظارات مردم و امکانات و اختيارات نهادها است.

 

وي با تأکيد بر اين که روابط عمومي مي تواند با عملکرد صحيح خود از ايجاد يک بحران جلوگيري کند، گفت: افراط و تفريط موجب کمرنگ شدن افق مردم مي شود.

 

فرماندار کاشان با بيان اين که وظيفه روابط عمومي پاسداري از اميد مردم است، گفت: روابط عمومي ها بايد در درون سازمان منتقد و در بيرون سازمان مدافع باشند.

 

وي، ميدان دادن به روابط عمومي براي انتقاد از مدير را موجب رشد دانست و گفت: روابط عمومي ها مي توانند با راهنمايي هاي درست موجب جلوگيري از عدم اتلاف هزينه و وقت شوند که اين مهم در راستاي اقتصاد مقاومتي است.

 

شايان ذکر است، مراسم تجليل از روابط عمومي هاي شهرستان کاشان با حضور برخي از مسؤولان، مديران روابط عمومي هاي شهرستان کاشان و خبرنگاران اين شهرستان براي نخستین بار برگزار شد و از مديران روابط عمومي آبفا، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و محيط زيست شهرستان كاشان به عنوان روابط عمومي هاي نمونه كاشان تقدير و تجليل شد./202/1307/ب1

ارسال نظرات