۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۲۹۶۳۱
مدیرکل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی:

انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان موجب یأس معاندان نظام شد

مدیر کل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و افرادی است که درصدد انحراف مجلس خبرگان رهبری از اهداف خود هستند.
حجت الاسلام راحلی، مدیرکل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام حمید راحلی، مدیرکل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تجلیل ازا قدام انقلابی خبرگان در انتخابات رییس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری موجب یأس و ناامیدی معاندان نظام جمهوری اسلامی شد.

 

وی گفت: پیام انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری در داخل برای دلسوزان و طرفداران نظام اسلامی پیام بسیار مبارکی است، چرا که پایداری اعضای مجلس خبرگان بر دغدغه های رهبر معظم انقلاب را به تصویر کشید.

 

حجت الاسلام راحلی افزود: انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و افرادی است که درصدد انحراف مجلس خبرگان رهبری از اهداف خود هستند.

 

مدیرکل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی، آیت الله جنتی را از جمله افراد ساده زیست مملکت دانست و گفت: آیت الله جنتی زحمات زیادی برای تحقق آرمان های انقلاب کشیده و عمرش را بدون هیچ ادعایی وقف انقلاب کرده است.

 

حجت الاسلام راحلی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه چه عاملی موجب شده که آیت الله جنتی به عنوان خار چشم دشمنان مطرح شود، گفت: صراحت بیان، قاطعیت کلام و موضع گیری های شفاف ایشان سبب شده است که دشمنان ایشان را معاند خود تصور کنند.

 

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی در تجلیل از مواضع انقلابی و صریح آیت الله جنتی، اظهار داشت: آیت الله جنتی از هیچ یک از ارکان نظام عدول نکرده و همیشه با قاطعیت و جدیت در مقابل کج اندیشی ها ایستادگی کرده اند.

 

وی تصریح کرد: آیت الله جنتی در ادای مسؤولیت خود هیچ سفارشی را از دیگران نمی پذیرد و به تشخیص خود که قریب به اتفاق منطبق با واقعیات است، عمل می کند.

 

حجت الاسلام راحلی تصریح کرد: ریاست آیت الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری بسیاری از توطئه های دشمنان را که به دنبال تحقق آن از سوی خبرگان رهبری بودند، خنثی کرد./936/302/ب2

ارسال نظرات