۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۳۰۶۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

خون شهدای ۱۵ خرداد سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه خون شهدای ۱۵ خرداد پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، گفت: قیام 15 خرداد یادآور حرکت تاریخی مردم بود و سبب تداوم نقلاب اسلامی شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربانپور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عصر امروز در آیین گرامیداشت شهدای 15 خرداد در اراک، با گرامیداشت یاد و خاطرشهدای گلگون کفن 15 خرداد 1342 ورامین و عرض تسلیت به خانواده های شهدای والامقام، اظهار داشت:  قیام 15خرداد سبب شتاب در پیروزی نهضت اسلامی شد.

 

نهضت 15 خرداد نهضتی مردمی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نهضت 15 خرداد را نهضتی مردمی دانست و خاطرنشان کرد: 15خرداد ماه باورهای انقلابی مردم و انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

 

حجت الاسلام قربانپور با بیان اینکه خون شهدای ۱۵ خرداد پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد، گفت: قیام 15 خرداد یادآور حرکت تاریخی مردم بود و سبب  تداوم انقلاب اسلامی شد.

 

امام خمینی برای جامعه حرمت قائل بودند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به مردم اعتقاد داشتند و برای جامعه حرمت قائل بودند، اظهار داشت: امام خمینی با علم به اینکه برای نجات مردم از حکومت وقت که نسبت به آنها ظلم و ستم می کرد باید چه راهی را انتخاب کنند و چه کاری را انجام دهند برای رقم زدن انقلاب اسلامی ایران کارشان را آغاز کردند.

 

حجت الاسلام قربانپور بیان کرد: امام راحل تنها به اتفاقاتی که درون کشور در آن دوران رخ می داد اکتفا نمی کردند و با کسب آگاهی و اطلاعات از سایر کشورها و اتفاقاتی که درون آنها می افتاد جریان عظیم انقلاب اسلامی را رهبری می کردند.

 

خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در خانواده ای مذهبی و دیندار پا به عرصه وجود نهادند و همین امر باعث می شد که ایشان با اتکا به نیروی ایمان قوی و با تکیه بر ذات یگانه معبود جهان برای رقم زدن استقلال و آزادی کشور اقدام کنند.

 

حجت الاسلام قربانپور با تاکید بر خلوص نیت و عقیده پاک امام خمینی گفت: حضرت امام (ره) همواره اهداف شوم حکومت وقت را شناسایی کرده بودند و برای مقابله با آن تحلیل، برنامه ریزی و اقدام می کردند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: بصیرت و ایمان ایشان باعث می شد تا در سخت ترین شرایط برای پیاده کردن کامل دستورات دین اسلام در کشور مبارزه کنند.

 

حجت الاسلام قربانپور ابراز کرد: امام خمینی (ره) برای رسیدن به مسند و مقام قیام نکردند بلکه برای اعتقادی که به پروردگار عالم داشتند و برای انجام تکلیفی که بر عهده خویش احساس می کردند دست به قیام زدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم نیز کلام ایشان را پذیرفتند و با امام (ره) همراه شدند، گفت: امام خمینی (ره) به جریان مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی اعتقاد داشتند و معتقد بودند باید دستورات دین مبین اسلام در همه جا به صورت عملی انجام شود

 

اعتقاد راسخ امام راحل به مدیریت دینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی یادآور شد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در تمام مراحل شکل گیری انقلاب اسلامی و بعد از آن در صحنه های مختلف همواره پشتیبان مردم بودند و همین مردمی بودن ایشان باعث محبوبیتشان نیز می شد.

 

 حجت الاسلام قربانپور تصریح کرد: اعتقاد راسخ امام راحل به مدیریت دینی و به اینکه دین مباحث دینی، اخلاقی و سیاسی را تواما دارد عامل دیگری برای جهانی شدن چهره ایشان است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: امام خمینی (ره) همیشه با ظلم و ستم مبارزه می کردند و به همین دلیل هم در برابر حکومت پهلوی دست به قیام زدند تا مردم به حقوق حقیقی خودشان برسند./842/پ202/ج1

ارسال نظرات