۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۳۲۷۶۳

حضور قراء بین المللی و مصری در محافل انس با قرآن شهرستان اهواز

محافل انس با قرآن کریم با حضور قراء بین المللی و مصری و همکاری ادارات و نهادها امشب در اهواز برگزار می شود.
محفل انس با قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محافل قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور قراء بین المللی و مصری و با همکاری اداره ها و نهادهای شهرستان اهواز امشب در مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، ساعت 22 امشب محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی حمید شاکر نژاد و قراء استانی علی زمانی و عبدالله میاحی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) عین دو اهواز برگزار می شود.

 

در این محفل قرآنی که با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می شود سید کریم موسوی، مبتهل بین المللی و گروه تواشیح مشکات اهواز تکمیل کننده این محفل قرانی خواهند بود.

 

همچنین امشب در ساعت 22 محفل انس با قرآن کریم با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در حسینیه امام رضا(ع) کیانپارس اهواز برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، این محفل قرآنی با قرائت قاری معروف مصر «شیخ احمد شحات السید» و قاریان برجسته استانی و گروه های تواشیح به در ساعت 22 در کیانپارس، خیابان یک شرقی، حسینیه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، بسیاری از ادارات و نهادها، دانشگاه ها و مساجد شهرستان اهواز در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم ترتیب دادند و در این میان استقبال پرشور مردم اهواز از این محافل در برگزاری باشکوه تر و منظم تر آنها تأثیر فراوانی ایفا کرده است./9456/101/ب2

ارسال نظرات