۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۳۳۹۸۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خبر داد؛

نامنویسی از معتکفان ماه رمضان تا ۴ تیر

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی این اداره در خرمشهر گفت: نام‎نویسی از معتکفان در ماه مبارک رمضان از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر در دفتر امام جمعه شهرستان صورت می گیرد.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برخی فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در این شهرستان گفت: حسینیه آیت الله غریفی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سفره باشکوه افطاری با نام سفره کریم اهل‌بیت(ع) برپا که بعد از اتمام افطاری، مراسم جشن و سروری با حضور مداحان عرب زبان و فارس زبان برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر به برپایی ایستگاه صلواتی از سوی مسجد امام باقر(ع) به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: این اداره بیش از ۲۰۰ پیامک تبریک به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و سالروز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی به روحانیون، مداحان، اعضای هیأت های مذهبی و مسؤولان شهری و استانی ارسال کرد.

 

حجت الاسلام رویوران به نامنویسی از معتکفان در ماه مبارک رمضان از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر که در دفتر امام جمعه شهرستان صورت می گیرد، اشاره و تصریح کرد: همچون سال های گذشته  که در۳روز پایانی ماه مبارک رمضان مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور برگزار می‌شود، با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این مراسم در مسجد جامع خرمشهر با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات ختم قرآن کریم در بیش از۲۰ مسجد این شهرستان اظهارداشت: بیش از ۲۰ مسجد شهرستان خرمشهر با برنامه‌های از پیش تهیه شده جلسه های جزء خوانی قرآن کریم را با حضور پرشور مردم شهرستان برگزار می‌کنند.

 

وی در پایان به برگزاری محفل انس با قرآن که با حضور شیخ احمد شحات، قاری مصری در مسجد جامع خرمشهر که 29 خردادماه برگزار شد اشاره و تصریح کرد: در پایان این محفل از حفاظی که در مدت یکسال این کتاب آسمانی را حفظ کرده بودند، ضمن  تقدیر و تشکر و هدایایی به آن‌ها اهدا شد./9456/303/ب3

ارسال نظرات