۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۳۵۶۴۰
همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان صورت گرفت؛

حضور چشمگیر مردم روزه دار لرستانی در راهپیمایی روز قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با حضور پرشور مردم ولایی و روزه دار استان لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس نوای مرگ بر اسراییل در خیابان ها طنین انداز شد.
راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مردم استان لرستان دقایقی پیش با حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از آرمان های امام راحل و ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

اقشار مختلف مردم لرستان از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان امروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس آمده اند تا بار دیگر مظلومیت و حقانیت فلسطین را فریاد بزنند.

 

نوای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» امروز در همه شهرهای استان لرستان همزمان با سراسر کشورهای اسلامی طنین انداز شده و مردم مشت های گره شده خویش را به نشانه حمایت از فلسطین و غزه بر دهان آمریکا و اسراییل می کوبند.

 

راهپیمایان خرم آبادی با تجمع در میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه راه اول مطهری، سه راه باختر، سه راه الشتر، خیابان انقلاب به سمت مصلی الغدیر این شهر در حرکت هستند.

 

گفتنی است، نماینده ولی فقیه، استاندار و مسؤولان دستگاه های اجرایی استان لرستان در جمع مردم همیشه در صحنه حضور دارند./9459/202/ب2

ارسال نظرات