۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۳۵۷۳۶
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تعطیلی مراکز تولیدی با سیاست های اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اینکه امروز با شگرد آمریکایی قرارداد بزرگی را امضا کنیم که در آن شرکت هواپیمایی بوئینگ را از اخراج 4 هزار نفر نجات دهیم اما مراکز تولیدی در درون کشور به تعطیلی بخورند اقتصاد مقاومتی نیست.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یک جهاد است و مردم کشورهای مختلف در این روز در مقابل ظلم قد علم می ‌کنند، تصریح کرد: به لطف پروردگار امروز رژیم صهیونیستی از هر زمانی ضعیف‌تر است و جامعه اسلامی نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.

 

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه باید چهره خبیث آمریکای جنایتگر را شناخت، افزود: تاریخ ترورهای بی‌شمار در کشور ایران تنها برگی از تاریخ جنایات آمریکا است و نباید این خباثت‌ها فراموش شود.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عده‌ای به غلط آمریکا را منجی نشان می دهند، در حالی ‌که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست و نتیجه برجام چهره خبیث آمریکا را نشان داد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه آمریکا از جامعه اسلامی، دست برداشتن از شاخصه‌ های اصلی را می‌خواهد و موضوع هسته ای تنها یک بهانه است، تصریح کرد: جهاد کبیر یعنی ایستادگی و مقاومت، که دستور صریح قرآن است و باید به آن عمل کرد.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه تقویت شرکت‌های خارجی از طریق خرید محصولات‌ آن‌ها و تعطیلی واحدهای تولیدی کشور، اقتصاد مقاومتی نیست، گفت: اینکه امروز با شگرد آمریکایی قرارداد بزرگی را امضا کنیم که در آن شرکت هواپیمایی بوئینگ را از اخراج 4 هزار نفر نجات دهیم اما مراکز تولیدی در درون کشور به تعطیلی بخورند اقتصاد مقاومتی نیست.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مشکل کشور نداشتن هواپیما نیست، گفت: اموال و پول‌هایی را که از حلقوم آمریکا بیرون کشیده‌ایم نباید این‌گونه خرج کنیم، بلکه باید آن‌ها صرف تقویت اقتصاد درون کشور شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه جوانان سرمایه‌های کشور و انقلاب هستند و باید خودشان را از هر حیث آماده کنند، افزود: فعالان عرصه‌های جوانان باید جوانان را در یک مسیر متحد نمایند تا پراکندگی در بین آن‌ها نباشد و این یک ضرورت است.

 

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه خائف بودن یکی از دغدغه‌های اهل تقوا است، اظهار داشت: خوف از خدا برای افرادی که همه عباداتشان را به بهترین شکل انجام می ‌دهند، زندگی را تلخ نمی‌کند بلکه آن را زیبا می‌کند و به آن جهت می‌دهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نفاق خطر بزرگ جامعه اسلامی است و آن‌چه جامعه اسلامی را به خطر می‌اندازد منافقان و فتنه‌گران هستند.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: منافقان زیر بار جهاد نمی‌روند، برای فریب جامعه اسلامی می‌کوشند، بد ذات هستند، نماز، زکات و انفاق‌شان ظاهری است، در پی منفعت‌طلبی خودشان هستند، از رسوایی‌ هراسانند، به دنبال ترویج منکر هستند و به نظام اقتصادی جامعه آسیب می‌زنند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه منافقینی هستند که عمل ‌کنندگان به تکالیف اقتصادی نسبت به جامعه اسلامی را سرزنش و تمسخر می‌ کنند و این منافقان دچار عذاب دردناکی خواهند شد، گفت: رستگاری نتیجه پیروی از ولی فقیه و عمل به امر به معروف و نهی از منکر است./9457/201/ب2

ارسال نظرات