۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۳۷۸۴۲
استاد حوزه و دانشگاه:

رویکرد آمریکا در قبال برجام در راستای بدعهدی است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که رویکرد آمریکا در قبال برجام در راستای بدعهدی است، گفت: آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است و باید واقعیت ها را به مردم منعکس کنیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امشب در یادواره شهدای روستای خرمن کلا و شهدای مدافع حرم اظهارداشت: شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

وی با بیان این که ضرورت دارد از محضر ولایت فقیه بهره گیری شایسته ای داشته باشیم، گفت: بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری جامعه ما را در مسیر سعادت و تعالی قرار می دهد و برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: همه ما از اقشار مختلف آمدیم تا ابزار ارادتی شایسته به مقام شامخ و گرانقدر شهدا داشته باشیم که حماسه های ایثار و فداکاری را به ارمغان آوردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سخن از شهید و شهادت سخن از مکتبی گرانقدر و ارزشمند و مدرسه فکری است، گفت: امروز جریان بیداری برگرفته از فرهنگ شهدا بوده که سبب افتخار شده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده اظهارداشت: شهادت عشق به وصال حبیب و محبوب است که انسان به غایت اصلی خود دست پیدا می کند و به مقام ارزشمند و متعالی می رسد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شهدا با خواست قلبی و فی سبیل الله در این مسیر گام برداشته و به خواسته خود دست پیدا کردند، گفت: شهادت باشرافت ترین مرگ نزد حضرت حق است و ارزش بسیاری دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که شهدا به رحمت واسعه الهی و فوض عظیم الهی دست پیدا می کنند، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بیان کردند شهدا زنده هستند و حیات معنوی دارند که رزق و روزی در محضر ربوبیت کسب می کنند.

 

وی تصریح کرد: در کنار یادواره های شهدا باید راهواره شهدا داشته و سیره نورانی شهدای والامقام را سرلوحه امور خود قرار دهیم و اهداف بلند و متعالی این عزیزان را دنبال کنیم که سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ضرورت دارد فرهنگ ایثار و شهادت را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ترویج دهیم و زمینه آشنایی نسل جوان جامعه با این فرهنگ گرانقدر را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که در تعالیم والای دینی مقام ارزشمندی برای شهدای عزیز وجود دارد، گفت: نیاز است قدر شهدای عزیز را دانسته و برنامه های زندگی خود را در مسیر بهره گیری از تعالیم و راه این عزیزان قرار دهیم.

 

وی تصریح کرد: در جامعه فعلی که سخن از یادواره شهدا است باید از تفکر شهدا بهره مند شده و از وصیت نامه ها، اهداف و راه شهدا بهره مند شویم که این افتخارات ارزشمند را خلق کردند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که قطره های خون شهدا زمینه به بار نشستن انقلاب اسلامی شده است، گفت: دشمنان پس از انقلاب ساکت نشده و جنگ های داخلی به راه انداختند و می خواستند مانع جریان حضور انقلاب در عرصه بین الملل شوند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امروز جغرافیای انقلاب اسلامی به بهره گیری از اسلام ناب محمدی حد و مرزی نمی شناسد، بیان داشت: تفکر انقلابی گری در تمام اقصی نقاط ایران اسلامی وجود دارد و باید متوجه جریان بیداری اسلامی باشیم که امام راحل چه اهدافی داشته است.

 

حجت الاسلام تقی زاده اظهارداشت: عده ای به دنبال عوض کردن اهداف اولیه امام راحل هستند و فکر می کنند می توانند به اهداف خود برسند که نمی توانند راهی پیش برند.

 

وی با بیان این که یک صفحه برجام رشادت ها و زحمات مدیران ما بوده است، تصریح کرد: ضرورت دارد مراقبت کنیم تا اقدام ما زمینه شادی دشمنان نشود که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است و باید واقعیت ها را به مردم منعکس کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: گفتمان شهدا تبعیت از ولایت فقیه است و ما در این مسیر ارزشمند و گرانقدر به نحوی شایسته ثابت قدم و پایدار هستیم و نظام ما در مسیر بهره گیری از ولایت قرار دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: ضرورت دارد از ظرفیت ها و فرصت های کشور به درستی استفاده کنیم تا شاهد بیکاری و رکود نباشیم با این که خدمات خوبی صورت گرفته است.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: شهدا خواستار انسجام و وحدت هستند که دولت و ملت باید همدل و همزبان بوده و در راستای اقدام و عمل گام های شایسته ای برداریم./1314/202/ب2

عبدالرضا
ارسال نظرات