۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۳۹۹۲۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل:

محاکمه شیخ عیسی، رژیم آل خلیفه را در مسیر نابودی قرار می‌دهد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: محاکمه یک عالم و رهبر دینی که با هدف سرکوبی فریاد عدالت‌خواهی است، سبب خروش و یکدلی بیشتر مردم شیعه و سنی بحرین شده و حکومت پوشالی و فاسد آل خلیفه را در مسیر نابودی قرار خواهد داد.
عارفی

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: متأسفانه در پی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، رهبر انقلابی و مجاهد بحرین، احتمال محاکمه ایشان نیز مطرح شده است که باید جهان اسلام در مقابل این بی‌شرمی و اقدام دور از انسانیت واکنش جدی نشان دهد.

 

وی عنوان کرد: امروزه جنایات مشابهی در گوشه و کنار سرزمین‌های اسلامی رخ می‌دهد و حکومت‌های فاسد سعی می‌کنند با روش‌های کذایی، خنجرهای به‌حق و مطالبه‌گر را بخشکانند، اما باید بدانند که فریاد عدالت‌خواهی هیچ وقت خاموش نخواهد شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: برخی دولت‌های به ظاهر اسلامی منطقه متأسفانه سیاست‌های غلطی را در پیش گرفته‌اند که در نهایت نه تنها به سود خود آنان تمام نخواهد شد، بلکه هم برای جهان اسلام و هم برای حکومت خودشان زیان‌بار است.

 

وی ادامه داد: امروزه دشمنان اسلام با کمک عده‌ای فریب‌خورده و جاهل، سعی دارند احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کنند تا میان صفوف به هم پیوسته آنان شکاف ایجاد شود، از این رو نباید بگذاریم بهره‌برداران واقعی که آمریکا، اسرائیل و آل سعود هستند، با چنین اقداماتی به اغراض شوم خود برسند.

 

حجت‌الاسلام عارفی بیان کرد: حکومت آل خلیفه باید از حکومت‌های فاسد گذشته درس عبرت بگیرد و بداند که با تعرض به حقوق مردم، سرکوب کردن اعتراضات و محاکمه رهبران دینی محبوب مردم هیچ نتیجه‌ای جز تسریع نابودی خود حکومت نخواهد داشت.

 

وی در پایان اظهار کرد: از مسؤولان جمهوری اسلامی هم می‌خواهیم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های قانونی و عرف دیپلماسی به این موضوع واکنش نشان دهند و طرح محاکمه آل خلیفه را در سازمان‌های بین‌المللی اجرا کنند./302/831/ب1

ارسال نظرات