۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۴۰۴۷۱
آیت الله علما:

شهدا مروجان واقعی حقیقت و سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

آیت الله علما با بیان اینکه ترویج و تبیین سیره شهدا وظیفه همگان است، گفت: شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب هستند، از این رو زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ملت و مردم است.
دیدار با خانواده شهدا دیدار با خانواده شهدا1 دیدار با خانواده شهدا2 دیدار با خانواده شهدا3 دیدار با خانواده شهدا4 دیدار با خانواده شهدا5 دیدار با خانواده شهدا6

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در سلسله جلسات دیدار با خانواده شهدا شامگاه امروز با خانواده شهدای جلیلیان دیدار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان برجستگی های دینی و اخلاقی شهدا، ابراز داشت: مجاهدت شهدا سرنوشت انقلاب اسلامی را به گونه ای رقم زد که عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به همراه داشت.

 

امام جمعه کرمانشاه شهدا را مروجان حقیقی شریعت دانست و تصریح کرد: شهدا با ایثار و شهادت انقلاب را حفظ کرده و اسلام را به جهان صادر کردند.

 

آیت الله علما با بیان اینکه شهدا سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می روند، بیان داشت: حفظ سرمایه های انقلاب وظیفه همگان است که ملت و مردم نسبت به تبیین و ترویج شاخصه های اخلاقی، اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز دشمن در تلاش است که آرمان های شهدا را محو کند، اما باید تلاش کنیم که در گوشه و کنار کشورمان نام و یاد شهدا زنده و جاویدان شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه راه شهدا تداوم راه سیدالشهدا(ع) است، ابراز داشت: فکر، عقیده و آرمان های شهدا همان هدف غایت سیدالشهدا(ع) در صحرای کربلا بود که با لبان تشنه از میهن خود صیانت کردند و جان خود را نثار حفظ و تداوم انقلاب و اسلام کردند.

 

آیت الله علما اظهار داشت: اگر مجاهدت شهدا نبود، امنیت، دین و فرهنگ اسلامی وجود نداشت و انقلاب اسلامی در فساد و بی بندوباری غوطه ور بود، شهدا به نظام اعتبار و عزت بخشیدند.

 

شایان ذکر است، حمدالله و حشمت الله جلیلیان در عملیات کربلای 2 و کربلای 4 به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود نائل شدند./857/202/ب2

ارسال نظرات