۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۴۱۵۶۰
امام جمعه همدان:

دهه فجر نباید به مناسبتی دولتی مبدل شود

آیت الله طه محمدی گفت: متاسفانه دهه فجر انقلاب اسلامی به نوعی تبلیغ شده است که گویی مناسبتی دولتی است و مردم در آن آنچنان که باید حضور ندارند.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در مراسم سالروز تاسیس شورای ستاد هماهنگی دهه فجر که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به تبلیغ اظهار داشت: انجام رسالت تبلیغی بسیار سنگین است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به تاثیر تبلیغات گفت: تبلیغات سمعی و بصری انچنان انسان را تحت تاثیر قرار می دهد که انسان را تا مرز پرستش جلو می برد و بهتر آن است که این نوا و نغمه الهی و آسمانی باشد.

 

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت تبلیغات در جبهه تکفیریها گفت: آنها با تبلیغات گسترده خود انسانهای بیگناه را به زشت ترین فحشا و منکرات آلوده می کنند و جنایات هولناکی را در عراق و سوریه انجام می دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات گسترده غرب برای هجمه علیه مسلمانان ابراز داشت: باید از تبلیغات در راه حق بهره برد و در دین اسلام تبلیغ ارزشهای اسلامی تکلیف برای همه جامعه است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: تمام اهتمام دشمن در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی این است که نام و نشانی از اسلام و انقلاب باقی نماند.

 

وی با بیان این مطلب که اتحاد و انسجام در این عرصه بسیار مهم است گفت: در شرایطی که دشمن با تمام توان خودبرای ترویج فرهنگ غرب به میدان امده است لازم است که اهتمام نیروهای انقلابی در این زمینه ایجاد شود.

 

آیت الله طه محمدی در ادامه ابراز داشت: سنگر تبلیغات حق دو امتیاز دارد که نخستین لازمه این سنگر صبر و دومین لازمه این سنگر به جا آوردن شکر خداوند است.

 

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 14 مورد ورود می کند اما در میلاد و شهادت امامان معصوم و عاشورا ورود جدی ندارد.

 

امام جمعه همدان افزود: متاسفانه دهه فجر انقلاب اسلامی به نوعی تبلیغ شده است که گویی مناسبتی دولتی است و مردم در آن آنچنان که باید حضور ندارند./979/202/ب3

 

ارسال نظرات