۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۴۱۶۲۰
با حضور عضو شورای نگهبان در جهرم؛

کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی آیت‌الله شب‌زنده‌دار جهرمی به زمین زده شد

با حضور عضو شورای نگهبان، کلنگ مجتمع فرهنگی آموزشی آیت‌الله شب‌زنده‌دار جهرمی به زمین زده شد.
حجت الاسلام والمسلمين شب زنده دار

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار جهرمی بعدازظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی آموزشی آیت‌الله شب‌زنده دار که به همت موسسه خیریه نیک‌اندیشان توسعه فرهنگ و با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد، بیان داشت: امیدوارم این مجتمع که فرهنگی و آموزشی و با نیت خیر بنا شده است بتواند به تربیت انسانهای شاخص در دین بپردازد.

 

وی افزود: امروز علمی خوب است که غرور نیاورد و در خدمت جامعه اسلامی باشد وگرنه چیزی که در دنیا قابل‌مشاهده است پیشرفت علم بوده که در کنار آن معنویتی نیست و این سبب پیشرفت همه‌جانبه نمی‌شود.

 

این عضو شورای نگهبان افزود: باید سعی شود دانش‌آموز و دانشجو را بنده خدا و موحد بار بیاوریم که این‌چنین اتفاقی در این مجتمع به یاری حق خواهد افتاد.

 

وی از مسؤولان متصدی آموزش‌وپرورش خواست در کنار مراکز آموزشی به مراکز قرآنی و مسجد توجه بیشتری کنند و اضافه کرد: همگان بدانند هر چیز که رنگ و بوی خدایی بدهد رشد می‌کند و باقی می‌ماند همانند انقلاب اسلامی ایران که بنیان‌گذار آن چیزی و کاری جز برای خدا انجام نداد و ثمر اعتقاد به خدا صلابت نظام جمهوری اسلامی تا به امروز بوده است.

 

مجتمع آیت‌الله شب‌زنده‌دار در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و زیربنای 3 هزار مترمربع شامل یک مرکز قرآنی و دو مدرسه هرکدام در سه‌طبقه و 12 کلاس ساخته خواهد شد./102/919/ب1

ارسال نظرات