۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۴۱۸۴۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

دهه کرامت فرصت ارزنده تبیین فرهنگ رضوی در جامعه است

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دهه کرامت فرصت ارزنده تبیین فرهنگ رضوی است، گفت: نیاز است از این ایام نورانی به منظور تبیین و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه تلاش های شایسته ای صورت گیرد.
امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام نصرت الله خلیلی، استاد حوزه علمیه مازندران امشب در مراسم میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد اظهار داشت: حضور در این مجالس ارزش و جایگاه گرانقدری دارد که باید از این ایام والا در راستای تقویت معنویت خود گام برداریم.

 

وی افزود: میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را داریم که ضرورت دارد بهره گیری شایسته ای از این ایام نورانی در مسیر تعالی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان این که دهه کرامت فرصت ارزنده تبیین فرهنگ رضوی است، گفت: نیاز است از این ایام نورانی به منظور تبیین و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه تلاش های شایسته ای صورت گیرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) سرمایه های ارزشمند و گرانقدر ایران اسلامی هستند که مردم ما ارادت والایی نسبت به این بزرگواران دارند.

 

وی تصریح کرد: قم و مشهد شهرهای مقدس ایران اسلامی هستند که به وجود این دو بزرگوار منور بوده و مردم ما بهره های فراوانی از فیض این عزیزان می برند.

 

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: خداوند متعال در آیاتی اشاره به جایگاه بشریت در نزد خودش می کند که ملاک عبودیت و بندگی به درگاه حضرت حق است و باید در این مسیر گام برداریم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: تقوامحوری زمینه ساز برکات ارزنده ای برای زندگی انسان است که می توانیم در مسیر سعادت و رستگاری قدم برداریم.

 

وی ادامه داد: با کرامت ترین افراد نزد حضرت حق با تقواترین است که باید در زندگی خود بهره های شایسته ای از تعالیم والای دینی و سیره اهل بیت معصومین(ع) داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: هر کسی عمل صالح انجام دهد به مراتب ارزنده ای می رسد که ضرورت دارد مراقب اعمال و رفتار خود باشیم و در مسیر نیکی و خیر گام برداریم.

 

حجت الاسلام خلیلی تصریح کرد: بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز سعادت و تعالی انسان است که ضرورت دارد در محضر این بزرگواران حضور یافته و سیره گرانقدرشان را در برنامه های زندگی اجرایی کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: حضرت معصومه(س) از مقام ارزنده و والایی برخوردار است که ضرورت دارد معرفی شایسته ای از سیره و جایگاه ارزشمندی این وجود نورانی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: وقتی روایات وارده در مقام وجودی حضرت معصومه(س) بررسی می کنیم نشان دهنده جایگاه والای این بانوی گرانقدر است که همه خوبی ها در وجود ایشان نهادینه شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: حضرت معصومه(س) از جایگاه علمی بسیار ارزشمندی برخوردار بودند و اهتمام گرانقدری در این عرصه داشتند که می طلبد بهره گیری شایسته ای از ایشان داشته باشیم.

 

وی افزود: برای رفع مسائل و مشکلات و خواسته های خود نیازمند به حضور در محضر اهل بیت معصومین(ع) هستیم که حلال مشکلات ما هستند و نیاز داریم از این عزیزان استفاده شایسته ای در مسیر تکامل داشته باشیم.

 

گفتنی است، به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ویژه برنامه هایی در سطح اماکن متبرکه و مساجد شهرستان آمل برگزار می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات