۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۴۲۳۳۴
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان خبر داد؛

آغاز فراخوان برپایی موکب و اکرام زوار اربعین حسینی

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از آغاز فراخوان برای برپایی موکب و اکرام زوار اربعین حسینی خبر داد.
عتبات عالیات

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز فراخوان نام نویسی از موکب داران و پیگیری موکبها، گفت: تفاهم نامه ای آماده شده است تا ستاد بارسازی عتبات عالیات استان با افراد خواهان برپایی موکب در مرز شلمچه و چذابه و داخل عراق امضا کند.

 

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این تفاهم نامه وظایف موکب ها، تعداد روزهای برپایی موکب، توان پذیرایی و همچنین تعداد هیأت امنای موکبها، نیازمندیهای هر موکب تعیین شده است تا ان شاء الله با برنامه خاصی پیگیر این قضایا باشیم.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه استان خوزستان میزبان کل کشور در اربعین حسینی است، تصریح کرد: در راستای برپایی موکب ان شاء الله امسال موکب­ها بطور منظم و با استقرار براساس نقشه­ ها صورت می گیرد همچنانکه تأمین نیروهای خدماتی، آماده سازی زیر ساخت­ها و برگزاری دو جلسه توجیهی با موکب داران را در ادامه خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: علاقه مندان به مشارکت در طرح اکرام و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در زمینه تأمین اقلام مورد نیاز می‌توانند به ستادهای بازسازی عتبات عالیات مستقر در شهرهای استان مراجعه و یا با تلفن‌های: ۳۳۳۶۰۱۰۰ ـ ۳۳۳۶۵۵۵۳ ـ ۳۴۱۳۱۵۵۶ ـ ۰۶۱ تماس بگیرند و یا مبالغ مالی خود را به شماره حساب ۲۱۴۴۴۲۶۷۲۹۱ بانک انصار واریز کنند.

 

وی در پایان با دعوت از مردم استان خوزستان برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی و در نظر گرفتن مبلغی برای این امر ابراز داشت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس میزبان رزمندگان اسلام بودیم و در چند سال اخیر میزبان زوار امام حسین(ع) هستیم، ان شاء الله امسال بهتر از سال­های گذشته با پشتیبانی و برنامه ریزی بیشتری به زوار خدمت کنیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات