۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۴۲۹۰۲

دومین هفته علمی تمدن نوین اسلامی فراخوان شد

دومین هفته علمی تمدن نوین اسلامی به طور مشترک از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.
دومين هفته علمي تمدن نوين اسلامي دومين هفته علمي تمدن نوين اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، دومين هفته علمي تمدن نوين اسلامي در اواخر سال‌جاري برگزار خواهد شد و مسؤوليت كميسيون (سير تكوين تمدن نوين اسلامي) به مركز مطالعات اجتماعي و تمدني پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی محول شده است.

چیستی و ماهیت تمدن نوین اسلامی، مبانی نظری تمدن نوین اسلامی، سیر تکوین تمدن نوین اسلامی، ظرفیت های موجود برای تمدن سازی نوین اسلامی، مطالعات تمدن و تمدن شناسی، تمدن نوین اسلامی و مهدویت و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تمدن نوین اسلامی از محورهای اصلی فراخوان مقاله این مراسم به شمار می‌رود.

براساس این گزارش، به جز مقالات برتر به کتاب برتر در 10 سال گذشته که در حوزه تمدن نوین اسلامی تألیف شده باشد، نیز جوائز ارزشمندی اهدا می‌شود.

شایان ذکر است،نحوه ارسال فایل چکیده مقاله، تبیین فشرده هدف، پرسش اصلی، چارچوب تئوریک، روش‌شناسی و سرفصل‌های عمده، کلیدواژه‌ها باید به صورت word و Pdf باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی پژوهشی خود را تا سی و یکم شهریور 1395 به دبیرخانه هفته علمی ارسال و نیز برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه www.sccsr.ac.ir مراجعه کنند./875/د101/ی

 

ارسال نظرات