۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۴۳۹۷۵

نخستین کارگروه تولید محتوای رسانه ای سال 95 در بوشهر برگزار شد

با حضور معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی و کارشناسان مربوطه نخستین کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی سال 95 در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
کاگروه فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا پیش از ظهر امروز در نخستین کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی سال 95 گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با درک اهمیت شبکه های اطلاع رسانی اینترنتی در عصر حاضر به نقش خطیر این رسانه در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی در راستای اهداف و ماموریتهای اساسی خود در این حوزه ورود جدی پیدا کرده است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب به عنوان یکی از پیشتازان عرصه فرهنگ عمل کرده است.

محمد شهبازی، دبیر کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکردهای دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از این نشست اظهار داشت: فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مدت زمان کوتاهی که از پیدایش آن می گذرد توانسته است تغییرات فراوانی را در شیوه زندگی مردم به وجود آورد.

تهیه و تدوین طرح نامه پیوسته رسانه ای شاخصهای فرهنگی اداره کل، ایجاد وب سایت خبری تحلیلی اداره کل و توسعه فضای تعاملی با دستگاه های اجرایی در راستای گسترش تولید محتوا با رویکرد دینی در فضای مجازی از مصوبات این جلسه به شمار می رود.

برگزاری جشنواره تولید محتوای مذهبی در شبکه های اجتماعی و برگزاری جشنواره وب سایتها و شبکه های اجتماعی فعال در حوزه فرهنگ دینی در سطح استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است، این نشست در معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، و در آن حجت الاسلام نعمت الله عظیمی فرد رئیس اعزام مبلغ، عبدالله رئیسی کارشناس پژوهش و آموزش، محمودرضا قائم مسؤول حراست، مقصود غلامی کارشناس روابط عمومی، خدیجه یوسفی دبیر خبر سایت تبیان بوشهر و لیلا دهقانی کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند./833/203/ب3

ارسال نظرات