۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۸۳۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

آیت الله میبدی عالمی متدین، جهادگر و خستگی ناپذیر بود

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به خصوصیات برجسته مرحوم آیت الله میبدی، گفت: این عالم ربانی بی آزار، متدین، با اخلاص، جهادگر و خستگی ناپذیر در تبلیغ دین بود.
حجت الاسلام محمد حجتی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: ارتحال ملکوتی عالم ربانی، استاد اخلاق و عضو شورای عالی حوزه علمیه استان کرمانشاه آیت الله سید مجتبی میبدی(ره) ضایعه ای دردناک برای جامعه روحانیت و حوزه های علمیه است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: آیت الله میبدی(ره) سالهای سال عهده دار کرسی تدریس سطح عالی حوزه علمیه بود و طلاب و فضلای بسیاری از محضرشان کسب علم، معرفت و ادب می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی یادآور شد: آیت الله میبدی از دوران جوانی همواره ملبس به لباس مقدس روحانیت بود و این لباس را مقدس و مبارک می دانست و تا این لباس را بر تن داشت با روحیه ای جهادی به ترویج اندیشه های دین می پرداخت.

وی در ادامه افزود: آیت الله میبدی(ه) بی آزار، متدین، با اخلاص، جهادگر و خستگی ناپذیر در تبلیغ دین بود و همواره طلاب و شاگردانش را مورد عنایت و حمایت خود قرار می داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به سوابق تبلیغی آیت الله میبدی(ره)، ابراز داشت: وی همواره نسبت به تبلیغ و نشر اندیشه های دین، برپایی مراسمات مذهبی و اعیاد و نماز جماعت اهتمام ویژه داشت و نسبت به ادعیه و جدیت در برگزاری مراسمات دعا از همت والایی برخوردار بود.

این مسؤول با بیان اینکه آیت الله میبدی(ره) به عنوان مدرس حوزه علمیه در بین طلاب شناخته شده است، اظهار داشت: آیت الله میبدی با تربیت شاگردان بسیار، خدمت بزرگی به اسلام و حوزه علمیه کرده است، شاگردان ارزشی ایشان همچون استاد خود در خدمت ولایت و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع)ع ابراز داشت: چون مؤمن فقیه بمیرد در اسلام رخنه ای افتد که چیزی نمی تواند آن را ببندد، از این رو رحلت هر عالمی همچون ضایعه ای دردناک و داغی بزرگ برای مسلمانان و محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) می باشد./857302/ب2

ارسال نظرات