۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۴۷۱۰۹
آیت‌الله حسینی بوشهری:

تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: با حقوق نجومی، رفاه طلبی و فقدان دانش نمی‌توان عرصه اقتصاد مقاومتی را مدیریت کرد، مدیریت جهادی ضلع مهم و تعیین‌کننده هندسه اقتصاد مقاومتی بوده و این‌که می‌بینیم حرکت آن در کشور در یک شیب ملایم است، علتش همین مشکلات مدیریتی است.
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده فعلی مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده فعلی مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دومین روز از نشست سالانه بسیج اساتید که در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به نقش مؤثر مدیریت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مدیریت عادی صرفا ایجاد حرکت برای مردم است اما مدیریت جهادی در واقع ایجاد حرکت پر‌شتاب و کارآمد است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در شرایط ویژه‌ای که با تهاجم نرم اقتصادی مواجه هستیم، دو چیز برای ما اهمیت دارد؛ یکی مقاومت در برابر این تهاجم اقتصادی و دیگری ایجاد رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف حوزه اقتصاد.

وی «اسلامی بودن»، «انقلابی بودن»، «کارآمدی» را از شاخصه‌های اصلی مدیریت جهادی برشمرد و گفت: پروژه شکست اقتصاد ایران به طور جدی بعد از انقلاب اسلامی توسط جبهه استکبار در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف دشمن در حوزه اقتصاد زمانی مکشوف می‌شود که تأثیر خود را در جامعه گذاشته و در این شرایط مدیر جهادی که مدیریتی ایثارگرانه دارد، خود را در عرصه پیشرفت نظام هزینه می‌کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تصریح بر این که «تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مدیریت جهادی امکان‌پذیر نیست»، اظهار کرد: با حقوق نجومی، رفاه طلبی و فقدان دانش نمی‌توان عرصه اقتصاد مقاومتی را مدیریت کرد. مدیریت جهادی ضلع مهم و تعیین‌کننده هندسه اقتصاد مقاومتی بوده و این‌که می‌بینیم حرکت آن در کشور در یک شیب ملایم است، علتش همین مشکلات مدیریتی است.

وی تأکید کرد: ما امروز در حالی به دنبال استفاده از مناطق آزاد هستیم که اقتصاد بر پایه دانش باید پیش‌روی کند و ما باید بتوانیم دانش خود را صادر کرده و کرسیهای آزاد اندیشی علمی داشته باشیم./202/820/ب1

ارسال نظرات