۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۵۰۷۸۹
امام جمعه اسلام آباد غرب:

حضرت امیرمؤمنان محور وحدت در میان امت اسلامی است

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به وحدت و یکپارچگی مسلمانان، گفت: حضرت امیرمؤمنان محور وحدت در میان امت اسلامی است.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز در مراسم جشن عید سعید غدیر خم که در محوطه اداره کل شهرداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: حضرت امیرمؤمنان (ع) محور وحدت در میان امت اسلامی است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد: مسلمانان جهان با بصیرت و هوشیاری از وحدت و انسجام که حضرت علی (ع) برای آنها به ارمغان آورده است مراقبت و مواظبت کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرقه های موجود در داخل کشور افزود: شیعیان، اهل سنت و مردم اهل حق جملگی حضرت علی (ع) را واجب الاطاعه دانسته و به نخستین امام عشق می ورزند.

حجت الاسلام محمدی پور بیان داشت: حضرت علی (ع) محور وحدت و انسجام مسلمانان جهان است از این رو افتخار می کنیم که پیرو و مطیع ولایت امیرمؤمنان (ع) هستیم.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد امام علی (ع) اذعان داشت: بشاشیت، صداقت، ولایتمداری و شجاعت حضرت علی (ع) زبانزد خاص و عام بود.

وی گفت: در روز غدیر رسول اکرم (ص) دست عدالت را بالا برد زیرا علی عدالت مجسم بود و کسی جز او نمی توانست عدالت را در جامعه برقرار کند.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان تأکید کرد: امروز نیز باید هر عضوی از جامعه به نوبه خود عدالت را علی وار در جامعه برقرار کند تا نظام دچار آسیب های مختلف نشود./202/857/ب1

ارسال نظرات