۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۵۱۶۲۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیازمند خلاقیت است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ضروری و وظیفه همگانی است، گفت: به یقین حضور همه جانبه در این عرصه باید همراه با خلاقیت باشد و ارائه فرهنگ و هنر دینی و معارف اسلامی از سوی هنرمندان با خلاقیت و هنرمندانه صورت گیرد.
دیدار رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با حجت الاسلام نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور، با بیان اینکه متأسفانه در حوزه فرهنگ هنری رخوت و سستی دیده می شود، گفت: به یقین اگر فساد در این حوزه رواج یابد، نصرت الهی از نظام گرفته می شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه بصیرت لازمه هنرمند ارزشی است، تصریح کرد: امروز در حوزه فرهنگ، دشمن جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی راه انداخته است و هنرمندان ارزشی باید در این زمینه هوشیار و بصیر باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ضروری و وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: به یقین حضور همه جانبه در این عرصه باید همراه با خلاقیت باشد و ارائه فرهنگ و هنر دینی و معارف اسلامی از سوی هنرمندان با خلاقیت و هنرمندانه صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه کوتاهی در جنگ با دشمن سبب شکست می ‌شود، ابراز کرد: به حمدالله بسیج هنرمندان، دغدغه ‌مند است و باید این دغدغه‌ ها را به میدان عمل آورد.

در ادامه این دیدار نیز غلامرضا منتظری، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور، با بیان اینکه بسیج هنرمندان بزرگترین شبکه هنری و ادبی ارزشی کشور است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 هزار عضو در زمینه‌ های هنری و ادبی در قالب 300 انجمن و 400 کانون هنری و ادبی در کشور فعالیت می ‌کنند.

منتظری گفت: بسیج هنرمندان به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و نقش ‌آفرینی و تغییر موازنه هنری و ادبی کشور به منظور تقویت این رشته‌ ها است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه کادرسازی و برگزاری جشنواره‌ ها در استانهای مختلف به منظور توزیع متوازن امکانات در کشور از برنامه‌ های بسیج هنرمندان است، افزود: انجمن موسیقی بسیج هنرمندان به دنبال یافتن راهکار مناسب در راستای ساخت موسیقی ‌های مشروع و مناسب است./202/9457/ب1

ارسال نظرات