۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۵۱۶۳۷
در اطلاعیه ای صورت گرفت؛

بیان مطالب بدون منبع در شبکه ‌های مجازی به نقل از امام جمعه شهرکرد، کذب است

در پی نسبت دادن و انتشار مطالب غلط و خلاف واقع و بی ‌پایه و اساس به حجت الاسلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد، در فضای مجازی روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در پی نسبت دادن و انتشار مطالب غلط و خلاف واقع و بی ‌پایه و اساس به حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در فضای مجازی روابط عمومی دفتر ایشان اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: مواضع و سخنان ایشان به صورت شفاف و صریح در اختیار همگان قرار دارد و انتشار هرگونه مطلبی بدون منبع و سند خلاف واقع و کذب محض است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مواضع و سخنان نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خصوص مسائل مختلف اعم از مسائل دینی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی صریح، شفاف و دقیق مطرح می ‌شود و در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

این اطلاعیه می افزاید: انعکاس، اطلاع‌ رسانی و بیان مطالب به دور از هر گونه منبع و سندی در شبکه ‌های مجازی به نقل از نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری کذب محض است و از سوی دفتر ایشان تکذیب می‌ شود.

در پایان این طلاعیه آمده است: بحمدالله نقش هدایتگر و روشنگرانه خطیب نماز جمعه شهرکرد برای همه مردم روشن و مبرهن است و جامعه اسلامی ما دسیسه‌ های فرهنگی دشمنان را با استواری در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران واقعی اش و پایبندی به اعتقادات و ارزش ‌های دینی، پاسخ کوبنده خواهد داد./101/9457/ب1

ارسال نظرات