۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۵۲۶۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد؛

حضور وزیر اطلاعات در همایش طلایه داران تبلیغ استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از سفر حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات به استان سمنان و حضور وی در همایش طلایه داران تبلیغ این استان خبر داد.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرگزاری رسا از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی شکری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از برگزاری گردهمایی علمای استان سمنان با عنوان طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم خبر داد و اظهار داشت: این مراسم فردا، دهم مهرماه به میزبانی مهدیه بزرگ سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم و روحانیان، علما، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه، مبلغان و اقشار تأثیرگذار استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: وزیر اطلاعات در این سفر رسمی خود به استان سمنان، صبح شنبه میهمان ویژه این گردهمایی است و احتمال دیدار وی با نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولان ارشد استانی وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه گردهمایی فصلی علما و روحانیان استان در سال های اخیر با میهمانان و چهره های کشوری برگزار می‌شود، گفت: آیت الله خاتمی سال گذشته میهمان ویژه این مراسم بود و در سال جاری محمود علوی سخنران گردهمایی علمای استان سمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین شکری خاطر‌نشان کرد: علما و روحانیان در زمره تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و در آستانه ماه محرم گردهمایی این قشر، آغازی معنوی برای تبلیغ حکیمانه دین مبین اسلام در ایام ماه پیروزی خون بر شمشیر است.

وی افزود: ماه محرم زمان بسیار مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت، ارزش های اسلامی، شعار سال و نحوه تحقق آن، سبک زندگی اسلامی، حمایت از مردم مظلوم مسلمان، دینداری، زکات، فرایض دینی، وقف، معروفات، اخلاق مداری، حب اهل بیت(ع) است./977/د101/ج1

ارسال نظرات