۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۵۴۲۹۶
حجت الاسلام نواب مطرح کرد؛

شورای عالی حوزه نگاه مثبتی به خبرگزاری رسا دارد

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه از نگاه و دیدگاه مثبت شورای عالی حوزه نسبت به عملکرد خبرگزاری رسا خبر داد و خدمات و فعالیت های این رسانه حوزوی را ستود.
حجت الاسلام نواب دیدار اعضای خبرگزاری رسا با حجت الاسلام نواب مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه حجت الاسلام نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالفتاح نواب مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه امروز در دیدار مدیرعامل و شماری از مسؤولان خبرگزاری رسا، از نگاه مثبت شورای عالی حوزه های علمیه به خبرگزاری رسا خبر داد.

وی تصریح کرد: شورای عالی حوزه و اعضای محترم آن دیدگاه و نظر مثبتی نسبت به مجموعه رسا دارند، البته این به معنای تایید صد درصد در همه جزییات نیست، اما تایید عمومی نسبت به عملکرد این رسانه در شورای عالی وجود دارد.

حجت الاسلام نواب گفت: ما در جریان زحمات و تلاش های شما عزیزان هستیم و از این بابت به شما خسته نباشید می گوییم.

وی در ادامه توصیه های به منظور ارتقای کار و فعالیت خبرگزاری رسا ارائه کرد و گفت: شما کانون پر انرژی هستید که می توانید این انرژی را در قالب و شیوه های مختلف به مخاطبین گوناگون منتقل کنید.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه ابراز کرد: خبرگزاری رسا باید برای جذب مخاطبان جدید برنامه ریزی کند، در این راستا باید نیاز سنجی و نیاز شناسی دقیقی صورت گیرد.

وی راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی(وسائل) و نشریه رسائل را اقدامی ارزنده و مطلوب توصیف و تصریح کرد: این مساله اقدام مبارکی است و باید به دنبال گسترش آن باشید.

حجت الاسلام نواب در ادامه سخنان خود دغدغه شورای عالی و اعضای محترم آن را رعایت نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید ایران و نجف دانست.

وی بیان داشت: برای شورای عالی هم حوزه علمیه قم و هم حوزه نجف مهم است و هر دو باید رشد و بالندگی و هم افزایی داشته باشند.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه اضافه کرد: دغدغه بزرگان و شورای عالی هر دو حوزه است و هیچ رقابتی را در این عرصه ها نمی بینند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات