۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۵۴۳۰۴
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

700 نفر در مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کردند

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ترویج تبلیغ و گسترش فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعدادها و فعالان عرصه قرآن و عترت، ارزیابی عملکرد کیفی و کمی آموزشی مؤسسات فرهنگی و مراکز فرهنگی قرآن و عترت از مهمترین اهداف برپایی این آزمون است.
قران

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، عظیم عیدی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار داشت: 20 آبان ماه آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می‌شود.

عیدی گفت: تاکنون 700 نفر نیز برای شرکت در این آزمون در اقصی نقاط استان ایلام و شهرستان‌های تابعه ایلام ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با عنایت به تدابیر اندیشیده شده مسابقات قرآن و عترت در ایلام برگزار می‌شود و قرار است این مسابقات در قالب رشته‌های حفظ، ترجمه، مفاهیم و تدبر در قرآن برگزار شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در 20 آبان ماه در استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: 57 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مشغول ثبت‌نام از متقاضیان هستند.

عیدی تحقق و توسعه فعالیت‌های قرآنی را از جمله اهداف اصلی برگزاری این آزمون در استان ایلام همزمان با سراسر کشور عنوان کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ترویج تبلیغ و گسترش فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعدادها و فعالان عرصه قرآن و عترت، ارزیابی عملکرد کیفی و کمی آموزشی مؤسسات فرهنگی و مراکز فرهنگی قرآن و عترت از مهم ترین اهداف برپایی این آزمون است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون نیز از 20 شهریور ماه آغاز شده و تا 29 مهرماه ادامه دارد./102/879/ب1

ارسال نظرات