۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۵۰۸
سردبیر ماهنامه عبادالرحمان:

ماهنامه عبادالرحمن پاسخی به شبهات در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است

عباسیان گفت: هدفی که ما در این نشریه دنبال می کنیم فعالیت در زمینه ترویج و نهادینه سازی امربه معرف ونهی از منکر که دو مورد از واجبات الهی است در این زمینه توانسته ایم پاسخ شبهات را داشته باشیم.
عباسیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، روح الله عباسیان، سردبیر ماهنامه عبادالرحمن  در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به معرفی غرفه نشریه عبادالرحمن پرداخت و گفت: نشریه عبادالرحمن نشریه ای است که بر گرفته از سوره فرقان« وَ عِبَادُ الرَّحْمَانِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلىَ الْأَرْضِ هَوْنًا وَ إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَهِلُونَ» است.

وی ادامه داد: خداوند متعال در این سوره چهارده صفت برای عبادالرحمن بر می شمارد، نخست اینکه ما تمسک جستیم به عبادالرحمن که خداوند توفیق داده در این عرصه قدم برداشتیم.

سردبیر ماهنامه عبادالرحمن عنوان کرد: هدفی که ما در این نشریه دنبال می کنیم فعالیت در زمینه ترویج و نهادینه سازی امربه معرف ونهی از منکر که دو مورد از واجبات الهی است در این زمینه توانسته ایم پاسخ شبهات را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه کار دیگری که انجام داده ایم توانسته ایم مباحث پیرامونی آن را احصا کرده ایم و در این زمینه مروج باشیم که با استقبال خوب مواجه شده است.

مدیر مسؤول نشریه ندای ایمان افزود: دو شماره از این فصل نامه چاپ شده است که شماره بعدی آن هم در راه است و به زودی چاپ خواهد شد.

عباسیان اظهار داشت: مجموعه ما برای بحث مباحث اجتماعی هم نشریه ندای ایمان را کار کرده است که اولین شماره آن چاپ شده است.

وی اضافه یکی نشریه احقاق حق یکی دیگر از مباحثی است که پیرامون مباحث اجتماعی است که علاقه مندان می توانند به غرفه 303 جنب نمازه خانه نمایشگاه مصلی مراجعه کنند.

سردبیر ماهنامه عبادالرحمن در پایان گفت: افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و مطلبی دارند می توانند مباحث خود را انتقال بدهند این غرفه در راهروی دین و اندیشه جنب نماز خانه نمایشگاه قرار دارد./875/202/ب3

ارسال نظرات