۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۵۹۸۶۴
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات؛

رسانه ها منصفانه عملکرد دولت را نقد کنند

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که برخورد قضایی باید آخرین اقدام در مواجهه با رسانه ها باشد، گفت: امیدوارم به هیچ وجه با نزدیک شدن انتخابات، فشار غیر قانونی به رسانه ها وارد نشود.
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا  در استان مرکزی، حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه با بیان این که برخورد قضایی باید آخرین اقدام در مواجهه با رسانه ها باشد، گفت: امیدوارم به هیچ وجه با نزدیک شدن انتخابات، فشار غیر قانونی به رسانه ها وارد نشود.

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که پیش بینی کردیم روند بررسی قانون جامع انتخابات در دولت تسریع شود، خاطر نشان کرد: همچنین پیش بینی می شود سرعت رسیدگی در مجلس هم در اینخصوص مطلوب باشد.

حجت الاسلام انصاری افزود: قانون جامع انتخابات در حال تطبیق با سیاست های کلی نظام و قوانین مادر است.

رسانه ها به خوبی در ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که رسانه ها به خوبی در ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند، اظهار داشت: رسانه ها با پوشش خبری مناسب و شفاف سازی دولت را  در رسیدن به اهداف عالیه یاری می کنند.

حجت الاسلام انصاری دولت یازدهم را حامی رسانه ها دانست و خاطر نشان کرد: امروز افتخار داریم دولت تدبیر و امید آزادی بیان و رسانه ها را طبق قانون اساسی اجرایی می کند و این مهم یک افتخار مهم محسوب می شود.

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که دولت خاضعانه از رسانه ها تقاضا دارد عملکرد او را منصفانه نقد کنند، بیان کرد: دولت تدبیر و امید با افتخار بارها اعلام کرده است که رسانه ها آزادانه به بررسی عملکرد دولت بپردازند و همچنین بنده نیز از رسانه هایی که خدمات دولت منتخب مردم را بیان و از امید و نشاط جامعه صیانت می کنند تشکر می کنم.

شایان ذکر است نشست خبری حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور در سالن کنفرانس نمایشگاه مطبوعات واقع در طبقه دوم شبستان مصلی برگزار شد.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، اخبار مراجع تقلید، علما و حوزههای علمیه همچنین رصد و پوشش فعالیت علمی و پژوهشی حوزویان از اهداف اصلی این خبرگزاری حوزوی به شمار می‌آید.

گفتنی است، مؤسسه رسا در عرصه اطلاعرسانی دینی و تحلیل اندیشه دینی فعالیت‌های خود را در خبرگزاری رسا، نشریه رسائل، پایگاههای اینترنتی رسای اندیشه، اسوگی، تیه و وسائل پیگیری میکند./842/پ202/ج

ارسال نظرات