۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۶۰۰۷۱
عضو شورای شهر قم:

اخبار اشتباه به وزیر بهداشت منتقل شده بود

عضو شورای شهر قم، انتقال اخبار اشتباه به وزیر بهداشت را باعث به وجود آمدن چالش توصیف کرد و گفت: رویکرد شورای شهر قم برای سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان بسیار مثبت است.
عباس ذاکریان، عضو شورای شهر قم

عباس ذاکریان عضو شورای اسلامی شهر قم با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اخباری که به وزیر بهداشت منتقل شده بود را مطابق با واقعیت ندانست و گفت: ایشان گفته‌اند که بیمارستانی در جمکران می‌خواهد ساخته شود و شهرداری صد میلیارد تومان مطالبه کرده است، در صورتی که این خبر صحیح نبود.

عضو شورای شهر قم درباره بیمارستانی که قرار است در شهر قم ساخته شود افزود: آن بیمارستانی که مطرح شده بیمارستانی هزار تخت خوابی است که با مشارکت یکی از بانک‌های خصوصی ساخته می‌شود.

ذاکریان بیمارستان مذکور را فراتر از یک بیمارستان معمولی توصیف و ابراز کرد: این مسأله شهری درمانی است که حدود صد هکتار زمین و ششصد و پنجاه هزار متر مربع زیربناست ، فقط بحث درمانی نیست و بحث‌های گردشگری، تجاری، هتل و بخش درمانی هم هست.

وی از پروژه‌ای توریست درمانی در این بیمارستان خبر داد و افزود: عوارض این پروژه محاسبه شده و رویکرد شورای شهرداری و چیزی که در عمل ثابت کرده است کمک به توسعه فضاهای درمانی بهداشتی بوده است.

عضو شورای شهر قم از قطعیت رویکرد کمک در صورت قطعی شدن انجام پروژه شهر درمانی در قم خبر داد و گفت: این نحوه اطلاع رسانی از استان به مرکز باید بهبود یابد.

ذاکریان با اشاره به سخنان وزیر بهداشت درباره کمک شهرداری‌ها به بخش‌های درمانی در همه‌جای دنیا پاسخ داد: در همه جای دنیا اگر کسی اطلاعات خلاف واقع به بالا دست بدهد با او برخورد شدیدی می‌کنند که ما امیدواریم که این اطلاع‌رسانی و گزارش‌های نادرست تکرار نشود.

وی ادامه داد: در زمانی که این مصاحبه انجام شد، ما در همان هفته تصویب کردیم که هفتصد متر مربع بر بلوار پیامبر اعظم که بهترین نقطه قم هست به صورت رایگان در اختیار اورژانس قرار بگیرد، اگر شورا و شهرداری قصد همکاری نداشتند این کار هم انجام نمی‌شد و این نشان‌دهنده رویکرد مثبت شهرداری به این مسائل است. /836/پ202/ج

ارسال نظرات