۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۶۰۲۲۲
حجت الاسلام حسینی نژاد خبر داد؛

موکب آستان مقدس حضرت معصومه در کربلا برپا می‌شود

حجت الاسلام حسینی نژاد گفت: برنامه ریزی های جدید در راستای خدمت رسانی به زائران حسینی به ویژه در اربعین و مسیر نجف به کربلا است که موکبی برنامه ریزی شده و برنامه های فرهنگی، پشتیبانی و پذیرایی برای زوار امام حسین(ع) در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شب گذشته در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به دستور تولیت محترم آیت الله سعیدی خدمات بسیاری داشته و خدمات جدیدی نیز در نظر دارد.

وی افزود: برنامه ریزی های جدید در راستای خدمت رسانی به زائران حسینی به ویژه در اربعین و مسیر نجف به کربلا است که موکبی برنامه ریزی شده و برنامه های فرهنگی، پشتیبانی و پذیرایی برای زوار امام حسین(ع) در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام حسینی نژاد با بیان این که پارسال شروع کار موکب حضرت معصومه(س) بود که زمینی را اجاره کرده بودند، اظهار داشت: امسال الحمدلله زمینه ای فراهم شد تا زمینی را در منطقه ای خریداری کنند.

وی ادامه داد: این زمین نزدیک مدینة الزائرین عمود 1080 و در 20 کیلومتری کربلا است، این منطقه جزء موکب های آخر است و به کربلا بسیار نزدیک است که معمولا زوار پس از استفاده از خدمات موکب های نهایی به زیارت امام حسین(ع) مشرف می شوند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که با تلاش های بسیاری دست اندرکاران برنامه وسیعی برای امسال در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: زمین به مساحت تقریبا 12 هزار متر مربع خریداری شده است.

وی عنوان کرد: چند وقتی است که تیم مهندسی در کربلا مستقر هستند و در حال نهایی کردن کارها هستند، طبیعی است که امسال نمی توان کارها و برنامه های اصلی را آماده و اجرا کرد اما چادرهایی برای ارائه خدمات برپا می شود، البته کارها به سرعت برای نهایی شدن در حال پیگیری است./1323/202/ب3

ارسال نظرات