۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۶۱۰۰۲
امام جمعه زاهدان:

مردم آمریکا از سیاست‌های این کشور، دلسرد هستند

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: نظر سنجی‌ها نشان داده است که 80 درصد مردم آمریکا اعلام هیچ انتظاری از دو نامزد ریاست جمهوری نداشتند که این امر در حقیقت نشان دهنده ناامیدی و دلسردی مردم از سیاست‌های این کشور است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 21 آبان‌ماه گفت: آمریکا مدعی آزادی، دموکراسی و حقوق بشر است، اما مردم این کشور در نارضایتی کامل هستند و هیچ امیدی به دولتمردان ندارند.

وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی در این کشور برگزار شد که نارضایتی عمومی مردم نسبت به 2 نامزد این انتخابات موج می‌زد و 80 درصد مردم اعلام کردند هیچ انتظاری از این دو نفر ندارند.

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این دوره آمریکا به راحتی مسأله تقلب را مطرح می‌کردند. ترامپ در سخنرانی‌های خود اعلام کرده بود که ساختار نظام حاکم بر آمریکا از کلینتون حمایت علنی و آشکار دارد.

وی بیان کرد: ترامپ توانست با شعارهای مردم پسند، رأی مردم را به خود جلب کند و مردم نیز که دیدند اوباما در هشت سال، هیچ دستاوردی نداشت و از سیاست‌های او خسته شده بودند، ترامپ را انتخاب کردند.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: ترامپ یک شخصیت ثروتمند، جنجالی و با ضعف سیاسی بالا است و هیچ سنخیتی با طبقات محروم جامعه ندارد، از این رو طبقات پایین جامعه بیش از پیش در این کشور دچار مشکل خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به اهمیت بزرگداشت اربعین، عنوان کرد: بزرگداشت اربعین در تاریخ شیعه از اهمیت بالایی برخوردار است، بطوری که بزرگان دین سنت پیاده‌روی اربعین را بجا می‌آوردند، زیرا همچون عاشورا، شور حسینی در دلها ایجاد می‌کند./202/831/ب1

ارسال نظرات