۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۶۱۱۹۵
با سخنرانی آیت الله مقتدایی؛

برگزیدگان سومین دوره جشنواره علامه حلی استان قم تجلیل شدند

مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره علامه حلی استان قم به همراه تجلیل 53 نفر از برگزیدگان این جشنواره با سخنرانی آیت الله مقتدایی برگزار شد.
اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی استان قم به همراه تجلیل از برگزیدگان این جشنواره عصر امروز در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه بود، وی با اشاره ضرورت تحقیق و پژوهش در حوزه علمیه اظهار داشت: به شکر خدا سطح کیفی پژوهش های طلاب روز به روز بالاتر می رود.

وی افزود: طلاب و پژوهشگران نباید به مقدار کم بسنده کنند بلکه باید همواره تحقیق و پژوهش را محور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی و مدیر حوزه علمیه استان قم و حجت الاسلام حسین حجامی دبیر سومین جشنواره علامه حلی استان قم نیز به ارائه سخنانی در زمینه اهمیت پژوهش پرداخته و گزارشی از سومین دوره جشنواره علامه حلی بیان کردند.

همچنین در این مراسم همچنین شخصیت های برجسته دیگری حضور داشتند که از این میان می توان به حجج اسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا دبیر جشنواره سراسری علامه حلی، محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران، محمدتقی قندی مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم، سیدعلی عماد مدیر مرکز نخبگان حوزه های علمیه، علی اکبری حصاری معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران و جمعی از مدیران مدارس علمیه استان قم اشاره کرد.

در این مراسم که همراه با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه قم بود از 53 نفر از برگزیدگان سومین دوره جشنواره علامه حلی در سه بخش مقاله، پایان نامه و کتاب تجلیل به عمل آمد؛ گروه های علمی این دوره از جشنواره علامه حلی ادبیات عرب، فلسفه و منطق، اخلاق و تربیت، اصول فقه، فقه و حقوق اسلامی، علوم انسانی مرتبط با حوزه دین، کلام، علوم حدیث و درایه، تفسیر و علوم قرآنی، تاریخ اسلام و بخش ویژه جشنواره یعنی جریان های تکفیری بود.

در بخش مقالات سطح یک، سه نفر حائز رتبه اول تا سوم و سه نفر شایسته تقدیر شدند و در بخش مقالات سطح 2، سه نفر حائز رتبه برگزیده، سه نفر شایسته تقدیر و یک نفر رتبه قابل تحسین را به دست آورد؛ در بخش مقاله سطح 3 نیز غیر از سه رتبه برگزیده یک نفر نیز شایسته تقدیر لقب گرفت و در بخش مقاله سطح چهار، سه نفر حائز رتبه برگزیده، سه نفر شایسته تقدیر، پنج نفر قابل تحسین بودند.

همچنین در بخش تحقیق پایانی سطح 2، تنها یک نفر حائز رتبه شد و در بخش پایان نامه سطح 3 سه نفربرگزیده و سه نفر شایسته تقدیر شدند و پنج نفر نیز عنوان قابل تحسین را از آن خود کردند؛ کتاب سطح یک و دو نیز یک نفر رتبه دار شد و در بخش کتاب سطح 4 و همچنین بخش ویژه جشنواره سه نفر حائز رتبه برگزیده و سه نفر شایسته تقدیر شدند.

گفتنی است، تعداد زیادی از افرادی که در این جشنواره رتبه آورده بودند به دلیل حضور برای راهپیمایی اربعین در این مراسم حضور نداشتند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات