۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۴۶۱۶۷۶
آیت الله محمدی عراقی:

قیام عاشورا پیام آور پیروزی حق بر باطل است

آیت الله محمدی عراقی با بازدید از موکب نوکران کرمانشاهی گفت: قیام عاشورا پیام آور پیروزی حق بر باطل و عدم پذیرش ولایت مستکبران است.
آیت الله عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته با حضور در موکب نوکران کرمانشاهی در میدان آزادی در جریان روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اعلام رضایت از خدمات و فعالیت های صورت گرفته، ابراز داشت: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) بزرگترین افتخار و مایه مباهات مردم این دیار است.

آیت الله محمدی عراقی تصریح کرد: اربعین حسینی احیاگر قیام عاشورا و تجلی بخش اتحاد و انسجام جهان اسلام در زنده نگاه داشتن شعائر دین است.

وی ادامه داد: عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) در قلب تمام مسلمانان با هر فرقه ای قرار دارد به گونه ای که برای خدمت رسانی به زائران و رفاه و حال آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: قیام عاشورا پیام آور پیروزی حق بر باطل و عدم پذیرش ولایت مستکبران بوده و ایستادگی در برابر باطل از آموزه های کربلا است.

وی در پایان تأکید کرد: حضور جوانان ولایی و مستعد که محب اهل بیت عصمت و طهارت هستند بزرگترین نعمت و سرمایه استان کرمانشاه است./857/202/ب2

ارسال نظرات