۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۶۲۸۱۰
مسؤول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش تخصصی خبرنگاری در استان چهارمحال و بختیاری

مسؤول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزش تخصصی خبرنگاری در این استان خبر داد و گفت: دوره آموزش تخصصی خبرنگاری به مدت دو روز در روزهای ششم و هفتم آذرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار می ‌شود.
دوره خبرنگاری

عیسی حیدری، مسؤول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری دوره آموزش تخصصی خبرنگاری در این استان خبر داد و گفت: دوره آموزش تخصصی خبرنگاری به مدت دو روز در روزهای ششم و هفتم آذرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار می ‌شود.

مسؤول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره اساتید برتر کشوری در عرصه خبرنویسی به عنوان اساتید این دوره حضور خواهند داشت، گفت: خبرنگاران بحران، خبرنگاری و منافع ملی، سواد رسانه‌ای، رسانه‌های جهان(شناسایی و پشت پرده)، تکنیکهای اقناع و تبلیغ و داستان‌ نویسی خبری مهم‌ترین موضوعات و محورهای آموزشی این دوره دو روزه خواهد بود.

حیدری تربیت و کادرسازی خبرنگاران انقلابی و متعهد، نقش ‌آفرینی خبرنگاران آموزش ‌دیده در عرصه رسانه‌های استان، تقویت روحیه بسیجی در بین خبرنگاران و حفظ آمادگی و سازماندهی برای مقابله با جبهه جنگ نرم دشمن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در دوره آموزش تخصصی خبرنگاری می ‌توانند با شماره 03831322043 تماس گرفته و یا با حضور در دفتر بسیج رسانه استان نام ‌نویسی کنند.

حیدری مهمترین رسالت بسیج رسانه را انسجام‌ بخشی بین رسانه‌های خوب، ارزشی و اثرگذار وطنی خواند و بیان کرد: بسیج رسانه باید گفتمان ‌سازی و شبکه ‌سازی داشته باشد و تولید محتوا در این حوزه حائز اهمیت است.

مسؤول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پایه فعالیت بسیج رسانه تربیت نسل جدید رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تقویت رسانه‌های بومی محلی، تأمین محتوای رسانه‌ای و اخبار موثق باید در فعالیت بسیج رسانه لحاظ شود.

وی بر تبیین جایگاه و رسالت بسیج رسانه در جامعه تأکید کرد و گفت: باید مشخص شود دموکراسی رسانه‌ چه نسبتی با هرج ‌و مرج رسانه‌ای دارد ضمن اینکه نسبت رسانه با حقوق فرهنگی و اجتماعی جامعه مشخص شود./9457/302/ب3

ارسال نظرات