۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۶۲۸۷۲
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا پیام پیاده روی اربعین است

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بین اینکه پیاده روی اربعین حسینی حقانیت امام حسین(ع) را به اثبات رساند، گفت: پیام این حضور زنده نگه داشتن فرهگ عاشورا است.
معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد تقوی، بعداز ظهر امروز در جمع مردم شهرستان معمولان در مسجد این شهر با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین حسینی نمایش وحدت مسلمانان جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی فرهنگ عاشورا را زنده کرد، افزود: این حضور مردم قدرت مسلمانان را به نمایش گذاشت.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه عنوان داشت: همایش پیاده روی اربعین حقانیت امام حسین(ع) را به اثبات رساند و روحیه استکبارستیزی مسلمانان را به دنیا ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه در سخنان امام حسن عسکری(ع) یکی از نشانه های انسان مؤمن خواندن زیارت اربعین است، افزود: اربعین حسینی فرصتی برای تأمل و اندیشیدن در اهداف قیام امام حسین(ع) و ادامه راه شهدا است.

نماز جمعه را سنگر دفاع از اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین تقوی در ادامه به اهمیت تریبون نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در سنگر نماز جمعه وحدت ملی، مواضع حکومت و بیانات ولایت مطرح می شوند، افزود: توجه به این مهم راه پیشرفت کشور و مقابله با توطئه های دشمن است.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه تصریح کرد: در تریبون نماز جمعه باید به مشکلات مردم نیز پرداخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماز جمعه را سنگر بصیرت افزایی و هوشیاری مردم خواند و گفت: حضور مردم در این سنگر خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است./9459/202/ب3

ارسال نظرات