۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۶۳۲۱۱
امام جمعه گل تپه:

رابطه با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات کشور را حل نخواهد کرد

حجت الاسلام موسوی با بیان این که رابطه با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات کشور را حل نخواهد کرد، گفت: حافظه تاریخی ایرانیان مملو از خاطرات تلخ بدعهدی و خلف وعده های آمریکا و انگلیس است.
سید ابراهیم موسوی گل تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، امام جمعه گل تپه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، پیرامون بدعهدی های صورت گرفته از سوی آمریکا در مسأله برجام، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در داخل کشور به دولتهای غربی به این امید که برجام و مذاکره با 1+5 مشگل گشا است، دل خوش کرده اند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، افزود: حافظه تاریخی ایرانیان مملو از خاطرات تلخ بدعهدی و خلف وعده های آمریکا و انگلیس است.

امام جمعه گل تپه گفت: متأسفانه با روی کار آمدن این دولت زمزمه های مذاکره و تفاهم با آمریکا، عده ای از داخل کشور را به وسوسه انداخت تا شعار زنده باد آمریکا سر دهند.

وی با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا، ابراز داشت: باید بدانیم که چه جمهوری خواه و چه دموکرات منافع کشور خودشان یعنی آمریکا را برای خوشایندی ایران و ایرانی فدا نمی کنند.

حجت الاسلام  موسوی با اشاره به گذشته تاریک ارتباطات ایران و آمریکا، تصریح کرد: متأسفانه مصدق نیز با دراز کردن دست دوستی به سوی آمریکا این اشتباه را مرتکب شد و آمریکایی ها نه تنها به وی کمک نکردند بلکه زمینه ساز برکناری اش شدند.

وی ادامه داد: حال که ماهیت آمریکا بیش از پیش برای همگان مشخص شده بایستی با قدم های استوار و مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر از قبل سر دهیم.

امام جمعه گل تپه با تأکید بر داشتن بصیرت در این برهه، افزود: دو واژه ای که بارها مقام معظم رهبری به آنها تأکید کرده اند بصیرت و نفوذ است، به راستی با بصیرت است که می توان از نفوذ جلوگیری کرد.

وی در پایان خطاب به برخی افراد در دولت که دل به بهبود رابطه با آمریکا خوش کرده اند، ابراز داشت: رابطه با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات کشور را حل نخواهد کرد./979/302/ب2

ارسال نظرات