۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۶۴۰۳۶
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت آ‌یت الله موسوی اردبیلی در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی از سوی حوزه علمیه

به گزار خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی یکشنبه شب از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حضرت آیات سید موسی شبیری زنجانی، حسین نوری همدانی، سید محمد علی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات سید احمد خاتمی، محمدعلی گرامی، علیرضا اعرافی، مرتضی مقتدایی، جواد مروی، ابراهیم امینی، محسن فقیهی، سید محسن خرازی محمدجواد فاضل لنکرانی، سید ابوالفضل میر محمدی، سید محمد غروی، سید محمد سعیدی، حجج اسلام والمسلمین ملکا، سید جواد شهرستانی، سید محمدی مهدی میرباقری و اعضای جامعه مدرسین از دیگر حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.

حاضران در این مجلس با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را گرامی داشتند و برای این مرجع تقلید علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام رزاقی استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به خدمات حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به انقلاب و حوزه های علمیه گفت: این مرجع تقلید همواره به عنوان یار حضرت امام و رهبر انقلاب در صحنه حاضر بود.

وی تعلیم و تربیت و پرورش شاگردان را یکی از دغدغه های حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دانست و افزود: ایشان در راستای احیای اسلام ناب و انقلاب تلاش های بسیاری داشتند و خدمات ماندگاری را به نظام و حوزه های علمیه ارائه کردند./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات