۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۶۴۳۶۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی نباید با حاشیه سازی دولت کمرنگ شود

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید مسأله رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی در کشور با حاشیه سازی های دیگر کمرنگ شود، گفت: امروز یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین آحاد مردم کشورمان رسیدگی جدی به این پرونده است.
حقوق نجومی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام حسین حاجی پور، نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد عصر امروز در بسیج ادارات این شهرستان، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و پول‌های صهیونیستی و سعودی امروز شبکه گسترده اطلاعاتی و سایبری را در فضای مجازی به راه انداخته و به وسیله آن در حال تداوم جنگ نرم است.

وی با بیان این که دشمن ماهیت اسلام‌ستیزی خود را از ابتدای انقلاب تا امروز به شیوه‌های مختلف نشان داده است، تصریح کرد: در آغاز انقلاب با راه‌اندازی جنگ سخت و امروز با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال تسلیم این نظام مقدس است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه در این میان همواره بسیج کارآمدی خود را در تمامی عرصه‌ها به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: اقتدار بسیج امروز به گونه‌ای است که دشمنان این نظام با آن به صورت علنی مخالفت و دشمنی می‌کنند و متاسفانه برخی از مسئولان نیز در داخل به دنبال تحقق این امر هستند.

حجت الاسلام حاجی پور با بیان این که امروز دشمن داخلی و خارجی به دنبال ایجاد یک گروه در کشور در مقابل بسیج است، گفت: بسیجیان همواره نشان داده‌اند که در سخت‌ترین شرایط در میدان قرار دارند و از هیچ مشکلی هراس ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز اقتدار بسیج بسیار گسترده و جدیدترین این اقتدار در زمینه فضای مجازی و سایبری است، اظهار داشت: بسیج در فضای مجازی با کمترین امکانات و تمام محدودیت‌های داخلی و خارجی رشد بسیار مناسبی داشته و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است

نماینده ولی فقیه در سپاه محمود آباد با بیان این که هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی حماسه‌های بسیج در دفاع مقدس است، تصریح کرد: اگر بسیج مردمی در هشت سال دفاع مقدس نبود نمی توانستیم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی با بیان این که بسیج لشکر مخلص خدا است، افزود: بسیج محدود به مکان و زمان خاص نیست و مرز نمی‌شناسد، نه مرز جغرافیایی، نه مرز قومی و نژادی، بلکه بسیج یک تفکر متعالی است که امروز عامل عزت و اقتدار جامعه اسلامی و الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان است.

حجت الاسلام حاجی پور با بیان این که بسیج در کنار سایر دستگاه‌های کشور موجب اقتدار دفاعی کشور است، تأکید کرد: باید باور کرد تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فرهنگ بسیجی به ما می‌آموزد به دشمن نباید اعتماد کرد، تصریح کرد: آمریکا دشمن قسم خورده مبت ایران است و دروغگو و بدعهد بودن آنها درهمین قضیه برجام به وضوح دیده شد.

وی با بیان این که امروز فرهنگ بسیج جهان مدار شده است، گفت: امروز نیروهای بسیجی به صورت مکرر در حال پیروزی هستند و بنابر دیدگاه امام راحل تشکیل بسیج در سراسر دنیا در حال اتفاق افتادن است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید با فساد و گناه در زندگی فردی، اجتماعی و زندگی مقابله کنیم، تصریح کرد: تخلفات در ادارات، مالی، اخلاقی و ظلم است و باید از تبعات آن گذشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد با اشاره به این که باید برای مردم این کشور تلاش کرد، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب فساد و اشرافی‌گری می‌شود تفرقه و عدم وحدت است.

حجت الاسلام حاجی پور با بیان این که هر امتی برای سعادت به عامل بقا نیاز دارد و باید آنها را کشف کند، تصریح کرد: پیوند و انتساب با خداوند عامل بقا و سعادت است و هر گاه انسان‌ها خود را به خداوند نزدیک کنند به تعالی می‌رسند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هرکسی و هر چیزی اگر جای خداوند قرار بگیرد موجب زوال آن می‌شود و در این مسیر است که شکست‌ها آغاز می‌شود، گفت: زمانی که اولویت در زندگی لذت و خوش‌گذرانی باشد برداشت از بیت‌المال و توجیه فساد اداری برای آنها عادی می‌شود و نتیجه آن ظلم و رشوه و تورم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمود آباد با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به عدم رسیدگی صحیح به حقوق های نجومی در کشور، این مسأله را نگران کننده خواند و بر ضرورت پیگیری جدی دولت نسبت به رفع دغدغه های رهبری در این خصوص تأکید کرد.

حجت الاسلام حاجی پور با تأکید براین که نباید مسأله رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی در کشور با حاشیه سازی های دیگر کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین آحاد مردم کشورمان رسیدگی جدی به این پرونده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید جلوی رشد و گسترش این گونه فسادهای زنجیره ای در کشور گرفته شود، تصریح کرد: تنها یک برخورد مقطعی از سوی دولت با پرونده حقوق های نجومی دردی را دوا نمی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمود آباد با تأکید براین که مسأله حقوق های نجومی باید به صورت ریشه ای رفع شود، خاطرنشان کرد: نباید با یک برخورد نمایشی یک مدیر از کنار این مسأله مهم گذر کرد.

حجت الاسلام حاجی پور با بیان این که عده ای خاص در کشور با سوء استفاده از بیت المال مسلمین موجب بدنامی کشور و بسیاری از مسؤولان پاکدست کشورمان شدند، تصریح کرد: باید ریشه فساد در کشور خشکانده شود تا از این پس شاهد این گونه مسائل نباشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه عزم جدی از سوی دولت برای پیگیری جدی تا رسیدن به نتیجه نهایی در این پرونده مهم وجود ندارد، بیان داشت: با توجه به گذشت چند ماه از این جریان، اما همچنان این مطالبه از سوی مردم و مقام معظم رهبری از دولت وجود دارد و دولت نباید به راحتی از این مسأله مهم و ملی شانه خالی کند./950/202/ب2

ارسال نظرات