۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۶۴۴۸۸
امام جمعه آبدان عنوان کرد؛

لزوم توجه داشتن به رضای خدا در زندگی مشترک

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: اگر والدین با همکاری هم از دستورات خداوند پیروی کنند خوشبخت می شوند؛ هرکاری در خانه می خواهیم انجام دهیم باید رضای خدا در آن باشد.
 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امروز در مراسم شهادت امام رضا(ع) که در مسجد امام حسین(ع) این شهر برگزار شد گفت: اگر والدین با همکاری هم از دستورات خداوند پیروی کنند خوشبخت می شوند؛ هرکاری در خانه می خواهیم انجام دهیم باید رضای خدا در آن باشد.

امام جمعه آبدان گفت: اگر به دنبال رضای خدا باشیم درگیری و تنش و تلخی در زندگی نخواهد بود. توجه کنیم که توقع ما نسبت به همسرمان مورد رضای خدا باشد، اگر بیش از توان همسر از او توقع داشته باشیم، خداوند هم در آخرت بر ما سخت می گیرد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد افزود: هیچ زنی نباید اقتدار همسر خود را که تکیه گاه خوش است خرد کند. در سن جوانی باید به پسر بها داده شود تا اقتدارش حفظ شود و بتواند در آینده مرد مقتدری باشد.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) هم به جوانان خیلی بها می داد گفت: در سال سوم هجری هم که برای مشورت برای جنگ جوانان مدینه پیشنهاد دادند که در بیرون شهر به جنگ دشمن بروند، پیامبر هم پذیرفت، پس از آن آیه ای در تأیید تصمیم پیامبر نازل می شود. موارد متعدد دیگری هم از ‌اهمیت پیامبر به جوانان روایت شده است که آخرین آن فرماندهی اسامه بن زید در روزهای آخر عمر پیامبر است./204/833/ب1

ارسال نظرات