۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۶۴۸۹۸
امام جمعه سپیددشت:

مهم ترین پیام برجام غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است

امام جمعه سپید دشت با بیان اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و همواره در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، گفت: مهم ترین پیام برجام و بدعهدی آمریکا ضربه زدن به جمهوری اسلامی و غیرقابل اعتماد بودن است.
برجام

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اختلاف آمریکا به عنوان استکبار جهانی و سردمدار استکبار با جمهوری اسلامی ایران اختلافی مبنایی دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از ابتدا با جمهوری اسلامی و به رهبری ولی فقیه مخالف بوده است، افزود: در دوران پیش از انقلاب که با آمریکا در ارتباط بوده ایم و در دولت مصدق باز هم آمریکا در پی ضربه زدن به کشور بوده است.

امام جمعه سپیددشت عنوان داشت: هر کسی به شیطان نزدیک شود، آمریکا ضربه خود را محکم تر می زند و این مهم ترین پیامی است که برجام برای ما دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد داخل کشور هنوز بر این باور هستند که تعامل با آمریکا راه نجات کشور است، خاطرنشان کرد: بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا باید درسی برای این افراد باشد.

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند در بحث هسته ای گام به گام پیش بروید، افزود: ایران به تعهدات خویش عمل کرد و آمریکا در مقابل به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود.

مدیریت جهادی و خودکفایی راه پیشرفت کشور است

وی اظهار داشت: پیشرفت کشور در زمینه های گوناگون تاکنون حاصل مدیریت جهادی و خودکفایی بوده است و با مطیع امر رهبری بودن نیازی به برجام و اعتماد به آمریکا نبود.       

امام جمعه سپیددشت با بیان اینکه ثروت آمریکا در دست یک درصد مردم این کشور است، گفت: وضعیت این کشور  بحرانی است و هدف استکبار جهانی نجات خود و کشورش است.

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به حمله آمریکا به نقاط نفت خیزی همچون موصل، اربیل و مرکل افزود: هدف آمریکا برای حفظ منافع خویش و نجات کشورش است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد درون کشور در خواب هستند و با وجود بی اعتمادی آمریکا و عهدشکنی آمریکا بازهم می گویند این روند باید ادامه پیدا کند، گفت: این تفکر به ضرر این افراد و مردم کشور است./302/9459/ب1

ارسال نظرات