۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۶۴۹۰۷

برگزاری نخستین نشست مشترک جامعه الزهرا و وزارت آموزش و پرورش

نخستین نشست مشترک دو روزه جامعه الزهرا(س) و وزارت آموزش و پرورش با محوریت جذب استعدادهای برتر دانش آموزی برای تحصیل علوم حوزوی در حوزه های علمیه خواهران و برادران صبح امروز با حضور آیت الله مقتدایی برگزار شد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین نشست مشترک دو روزه جامعه الزهرا(س) و وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز با حضور آیت‌الله مقتدایی و جمعی از مدیران و مسؤولان جامعه الزهرا (س) و وزارت آموزش و پرورش آغاز به کار کرد.

هدف از برگزاری این نشست دو روزه اصلاح نگرش دانش آموزان نسبت به مقوله تحصیل در حوزه های علمیه و کسب معارف حوزوی و همچنین جذب استعدادهای برتر دانش آموزی برای تحصیل در حوزه های علمیه است.

برگزاری کارگاه های آموزشی«روانشناسی شخصیت از دیدگاه اسلام»،« برگزاری کارگاه آموزشی باید ها و نباید ها مشاوره از دیدگاه اسلام» و « برگزاری کارگاه آموزشی خانواده سالم از دیدگاه اسلام» با حضور حجج اسلام«عباسعلی شاملی»، «اصغر اخوی» و«علی زینتی» از برنامه های محوری این همایش دو روزه خواهد بود.

همچنین در این مراسم شکوهی، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وازرت آموزش و پرورش، فیض، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران امور تربیتی جامعه الزهرا(س) برای شرکت کنندگان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، زیارت حرم حضرت معصومه(س) و بازدید از مجموعه جامعه الزهرا (س) از دیگر برنامه‌های جانبی این نشست برای شرکت کنندگان است./968/203/ب3

ارسال نظرات