۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۵۹۹۸
مسؤول بسیج رسانه خوزستان:

رسانه ها از ایجاد دوقطبی کاذب جلوگیری کنند

مسؤول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به این که اصحاب رسانه باید الویت‌ ها را در همه حوزه‌ها شناسایی کنند، گفت: اصحاب رسانه از ایجاد دوقطبی کاذب جلوگیری و براساس الویت‌ های رهبرمعظم انقلاب و نظام اسلامی قلم بزنند.
رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عادل نوروزیان، مسؤول بسیج رسانه خوزستان، در اختتامیه جشنواره ابوذر بسیج رسانه خوزستان که امروز در هتل مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با اشاره به این که جشنواره مزبور با رویکرد تبیین دیدگاه‌ ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب امسال برای نخستین بار در سطح استان ‌ها برگزار شد، ابراز داشت: اصل این جشنواره بر بصیرت و اولویت شناسی برای اهالی رسانه استوار است که اصحاب رسانه باید در زمینه تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب گام بردارند.

مسؤول بسیج رسانه خوزستان گفت: در صورت مطرح شدن موضوع اقتصاد درون زا از سوی رهبرمعظم انقلاب انتظار می رود که اصحاب رسانه با تبیین شاخص‌ اقتصاد مقاومتی، این موضوع را پیگیری کنند تا به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

این مقام مسؤول با بیان این که اصحاب رسانه و گروه های سیاسی نباید به ایجاد دوقطبی های کاذب روی آورند، ابراز داشت: در زمینه امنیت ملی اگر کلیت نظام اسلامی تصمیم بر آن گرفت که ما مستشار نظامی به سوریه و عراق اعزام کنیم اما در این باره مشاهده می شود که برخی رسانه های خارجی و داخلی تلاش دارند تا چنین اقدامی را کم ارزش نشان دهند.

نوروزیان با اشاره به این که علت تشکیل داعش و حمایت های مالی کشورهای حاشیه خلیج فارس از این گروه در راستای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید الویت‌ ها را در همه حوزه‌ ها شناسایی و براساس الویت‌ های رهبرمعظم انقلاب و نظام اسلامی قلم بزنند.

وی با بیان این که خودکم بینی آفت رسانه ها است، عنوان کرد: رسانه های استانی از خودکم بینی پرهیز کنند؛ چرا  که چنین آفتی سبب شده است تا نتوانیم پایگاه منطقه ‌ای و جهانی برای رویارویی با تکفیری ها ایجاد کنیم.

مسؤول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به این که خوزستان با همه قابلیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه ای خود در صورت افزایش اعتماد به نفس اصحابه رسانه ای می‌توانست به پایگاهی قوی برای مقابله با تکفیری ‌ها تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تکفیری ‌ها از طریق رسانه ‌ها حرف باطلشان را بیان می‌کنند اما ما متأسفانه در موضع انفعال قرار گرفته و پراکنده عمل می‌کنیم.

گفتنی است، در نخستین جشنواره ابوذر بسیج رسانه خوزستان آثار ارسالی علی ملحانی و حاتم شرفی از خبرنگاران خبرگزاری رسا به عنوان آثار برگزیده جشنواره معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد./202/9456/ب1

ارسال نظرات