۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۶۶۱۴۰
امام جمعه موقت شهرری:

تحریم 10 ساله نشان از طینت ناپاک دشمنان دارد

امام جمعه موقت شهرری گفت: برخی با تفکر فرنگی شدن به دنبال آن هستند که برای آمریکا فرش قرمزی پهن کرده و با دشمنان رابطه دوستی برقرار کنند در حالی که این تحریم 10 ساله نشان از طینت ناپاک دشمنان دارد.
ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در آخرالزمان حفظ دین مانند نگاه داشتن آتش در کف دست است و این امر تنها با تقوا میسر می‌شود.

وی افزود: تقوا انسان را به نیکیها سوق داده و از بدیها و زشتیها جدا می‌سازد و خداوند ائمه اطهار(ع) را فرستاد تا انسانها را به سوی حق هدایت کند.

امام جمعه موقت شهرری با بیان این که انتظار به معنای امید به آینده داشتن است، تصریح کرد: زمانی که حضرت مهدی(عج) قیام کنند دین الهی را در جهان گسترش می‌دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که امید چرخهای اقتصاد کشور را می‌چرخاند، گفت: امید سبب اقتدار و قدرت رزمنده در میدان نبرد می‌شود و پیروزی او در برابر دشمن می‌شود.

وی با تاکید بر این که حفظ دین الهی از مهمترین وظایف انسان منتظر در عصر غیبت به شمار می‌رود، ابراز کرد: دین واقعی از ائمه معصومین(ع) کسب می‌شود و امروز ولی فقیه و مراجع عظام مفسران دین اسلام هستند.

امام جمعه موقت شهرری در خطبه دوم گفت: بهترین مظهر تقوا آن است که امروز با عملکرد و رفتار صحیح مردم را به نظام و انقلاب خوش بین کرده و به آینده اسلام و حکومت امام زمان(عج) ترغیب کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو بیان داشت: همه مردم و مسؤولان برای این قشر از جامعه حساب ویژه باز کردند زیرا دانشجو قشر باارزشی است که در آینده مسؤولیت جامعه را بر عهده خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: بدعهدی آمریکا و تمدید تحریم 10 ساله ایران تنها نقشه‌ای از پیش تعیین شده برای ایجاد اختلاف و تنش در جامعه بود در حالی که نقشه آنان نقش برآب شد و با این نقض برجام اتحاد ملت ایران بیشتر از گذشته شد و این کسب وحدت برای ما بسیار باارزش است.

امام جمعه موقت شهرری اضافه کرد: امروز برخی در راستای تمدید تحریمهای 10 ساله از سوی سنا، دم از شکایت به فلان کمیته بین المللی می‌زنند در حالی که ما تا به امروز ندیده‌ایم که هیچ نهاد بین‌المللی به نفع کشور ما رای دهد و دشمنان را محکوم کند پس این عمل ابتر است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: برخی نیز با تفکر فرنگی شدن به دنبال آن هستند که برای آمریکا فرش قرمزی پهن کرده و با دشمنان رابطه دوستی برقرار کنند در حالی که این تحریم 10 ساله نشان از طینت ناپاک دشمنان دارد.

امام جمعه موقت شهر ری در ادامه بیان کرد: پیروزی حلب اقتدار آمریکا را متزلزل ساخت.

وی خاطر نشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز این بود که همه همت کنیم تا نماز را در جایگاه شایسته خود بشناسانیم ایشان فرمودند نماز درمان دردهای فردی و اجتماعی ما است./201/813/ب1

ارسال نظرات